וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבירו אמור לפתוח במקום זלאטנוביץ', אנסימבה יערוך בכורה

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 16:36

בלבול עשוי לשנות מערך במכבי נתניה (שבת, 20:30) לקראת מכבי חיפה, ביקל בתמונת ההרכב. גם חלאילי וסירוטה תורגלו ב-11 של בכר

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

מכבי נתניה

אחרי שנוצחה 4:3 במחזור הראשון על ידי בני ריינה, תנסה נתניה להתאושש מהפתיחה הרעה במשחק בית מאתגר. איגור זלטאנוביץ' סובל ממתיחה בשריר רגלו והוא לא אמור להיכלל בסגל למחר. זלטאנוביץ' נמצא לאחרונה בכושר הבקעה מצוין ומי שיחליף אותו בהרכב הוא איתמר שבירו.

על פי התרגולים בשני האימונים האחרונים, נראה שבלבול מתלבט אם להמשיך בקו של ארבעה בהגנה, כמו בשבוע שעבר, או לעבור לקו של שלושה בלמים ולתת יותר חופש למגנים שלו. יובל שדה נמצא בתמונת ההרכב, כאשר יש אפשרות שאיתי בן שבת שלא נראה טוב במשחק הקודם, ימשיך לקבל קרדיט נוסף מהמאמן. מי שעשוי לפתוח בקישור הוא קשר הרכש ז'אניו ביקל שתורגל מספר פעמים בהרכב לצידם של מקסים פלקושצ'נקו ומאור לוי, שיפגשו את הקבוצה בה שיחקו בעבר.

איתי בן שבת שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימשיך לקבל קרדיט? בן שבת/ברני ארדוב

מכבי חיפה

מכבי חיפה שפתחה את העונה בנצחון מוחץ נגד עירוני טבריה, תגיע מחר למשחק חוץ קשה, נגד מכבי נתניה ומאמנה, אקס הירוקים מרקו בלבול. בחיפה רוצים לצאת לפגרת הנבחרת עם מאזן מושלם של שני נצחונות, אך מודעים לעובדה שהולך להיות להם משחק לא קל, מול יריבה שתנסה להתאושש מההפסד שלה בשבוע שעבר.

על פי התירגולים באימונים האחרונים, מסתמן שהמאמן ברק בכר ימשיך במערך של שלושה בלמים, כאשר הבלם האוקראיני-יהודי אולכסנדר סירוטה יפתח במקום שון גולדברג הפצוע. עילי פיינגולד ימשיך לשחק כבלם שלישי, כאשר איאד חלאילי הצעיר, שפתח נגד טבריה, מקבל עדיפות על פני דולב חזיזה ויפתח גם מחר. מי שעשוי לערוך הופעת בכורה במדים הירוקים, הוא המגן החדש ויטל אנסימבה, שערך מספר אימונים עם הקבוצה ועשוי לפתוח מחר בעמדת המגן השמאלי, כאשר ההתלבטות של בכר היא בינו לבין קני סייף שפתח נגד טבריה. בלם הרכש החדש, פדראו הברזילאי, הספיק לערוך אימון אחד עם הקבוצה ורק מחר יוחלט אם לכלול אותו בסגל הסופי למשחק או להמתין לשילובו אחרי פגרת הנבחרת.

איתן אזולאי יפגוש מחר שוב את הקבוצה ממנה הגיע בקיץ, כאשר הוא צפוי לשחק לצידו של עלי מוחמד במרכז הקישור והחלק הקדמי יורכב כרגיל לאחרונה מדין דוד הלוהט ופרנזי פיירו.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ויטל אנסימבה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
יערוך בכורה כבר בהרכב. אנסימבה/אתר רשמי, מכבי חיפה

טריוויה

* 140 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:71 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* בפעמיים הקודמות שהשתיים נפגשו במחזור השני, אחת מהן סיימה כאלופה. לפני שנתיים ניצחה מכבי חיפה 1:4 בבית ודהרה לעבר הצלחת, ובאוקטובר 1982 הסתפקה מכבי נתניה ב-1:1 ביתי והמשיכה לזכייה מרשימה באליפות.

* מכבי נתניה אמנם הדיחה את מכבי חיפה מהגביע שנתיים ברציפות, אבל בליגה הצליחה לנצח אותה רק פעם אחת ב-17 המפגשים האחרונים (0:3 ביתי באפריל 2022).

* אחרי השלושער הראשון בקריירה, דין דוד ירשום הופעה 100 במדי מכבי חיפה במסגרת ליגת העל. אם יכבוש צמד, כפי שעשה נגד מכבי נתניה ב-0:4 הביתי בעונה שעברה, יגיע ל-50 שערי ליגה במדים הירוקים.

* איגור זלאטנוביץ' כבש שישה שערים בתשעה משחקי ליגה מול מכבי חיפה. רק נגד מ.ס. אשדוד הבקיע יותר (שבעה).

* ברק בכר הפסיד למרקו בלבול בארבעת המפגשים האחרונים ביניהם - כולם כשבלבול אימן את מכבי חיפה, לפני שבכר החליף אותו. ובכלל, זה המאמן הישראלי היחיד מולו יש לבכר יותר הפסדים (חמישה) מאשר ניצחונות (ארבעה). עוד שני מפגשים הסתיימו ללא הכרעה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 11090

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט4)
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully