וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזז יפתח בהפועל ירושלים, סיסה ודוניו ב-11 של הפועל חדרה

השחקן שחזר ממכבי תל אביב צפוי לקבל את חולצת ההרכב מאריה במשחק הליגה הראשון שלהם העונה, מנגד הקשר החלים מפציעה והחלוץ ישוב ל-11 של סילבס אחרי שרק עלה מהספסל בשבוע שעבר (שבת, 20:00)

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים לא שיחקה במחזור הראשון נגד מכבי תל אביב בשל השתתפות האלופה בפלייאוף הליגה האירופית ועל כן המשחק מחר נגד הפועל חדרה (שבת, 20:00) יהיה הראשון של הקבוצה העונה בליגה.

עמית גלזר, אופק נדיר ויוראי מליח ייעדרו. זיו אריה מתחיל לקבל צורה לסגל עם הצטרפות מתן חוזז, חזרת אופק ביטון וגם ילה דאון, שהוא השחקן המשמעותי בחלק הקדמי, כשבסיס הצעירים להם היה ביקוש כמו נועם מלמוד, פרדה ואלמגור נשאר בקבוצה.

ערב משחק הליגה הראשון של הקבוצה, הורי החטוף הירש גולדברג-פולין העבירו מסר לאוהדי הפועל ירושלים שאותה הוא אוהד. אביו, ג'ון: "אנחנו לא יכולים להודות לכם מספיק. אנחנו מרגישים את התמיכה, את התפילות, את החיזוק. שתהיה לכם עונה של הצלחה, ולכולנו - יום מוצלח בו נחזיר את הירש ואת כל החטופים הביתה". רייצ'ל הוסיפה: "תודה רבה על הקול שאתם משמיעים בעניין החטופים. אנחנו זקוקים לזה. אני בטוחה שהירש מרגיש את זה ויודעת שהוא צריך את זה. תמשיכו. יאללה הפועל!".

שחקני הפועל ירושלים עם שלט הקורא לשחרורו של הרש גולדברג-פולין משבי חמאס. דני מרון
שחקני הפועל ירושלים עם שלט הקורא לשחרורו של הרש גולדברג-פולין משבי חמאס/דני מרון

הפועל חדרה

הפועל חדרה יוצאת לטדי בתקווה לצבור נקודות נוספות לפני היציאה לפגרת הנבחרת. בחדרה אהבו את העובדה שלא ספגו במשחק הראשון, בתיקו המאופס נגד הפועל חיפה, והמאמן חיים סילבס רוצה לראות במקביל גם שיפור במשחק ההתקפה.

סילבס יחסר מחר את החלוץ הצרפתי איברהים סאנגרה, שסובל ממתיחה ובקבוצה העדיפו שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר והוא יקבל מנוחה עד לפגרה. מי שאמורים לפתוח בהרכב הם עבדולאי סיסה וגודסוויי דוניו, שעבורם זו תהיה הופעת בכורה בהרכב העונה. סיסה שאמור להיות העוגן של חדרה בקישור האחורי, החלים לחלוטין מפציעה בקרסולו ודוניו, שבשבוע שעבר נכנס כמחליף, יקבל הפעם מקום ב-11.

"מצפה לנו משחק קשה, מול קבוצה חזקה שעבורה זה יהיה משחק בכורה העונה בליגה וידעה לשמור על מרבית הסגל מהעונה שעברה", אמר המאמן סילבס לקראת המשחק. "משחק בטדי מול הפועל ירושלים הוא תמיד קשה, אבל אנחנו מגיעים לכל משחק עם רצון לנצח ולהילחם על כל הזדמנות על מנת לחזור עם נקודות ולמשחק בגביע הטוטו בו ניצחנו בטדי לפני שבועיים אין משמעות אמיתית".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גודסוויי דוניו, הפועל חדרה. שלומי גבאי
הפעם יעלה בהרכב. דוניו/שלומי גבאי

טריוויה

* בעונה שעברה ניצחה הפועל ירושלים את הפועל חדרה פעמיים (בליגה ובפלייאוף התחתון - במשחקי בית). זה קרה אחרי שבעה מפגשים רצופים בהם לא הצליחה לגבור על יריבתה - שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

* שני הניצחונות בעונה שעברה גם היו הראשונים של זיו אריה מול הפועל חדרה. פרט לכך יש לו שני הפסדים ושבע תוצאות תיקו.

* הפועל חדרה ניצחה 0:1 בטדי בגביע הטוטו לפני כשלושה שבועות, אבל במסגרת של ליגה לא חגגה מול הפועל ירושלים מאז עונת העלייה מהלאומית (0:1 במרץ 2018). דיא לבאבידי הורחק אז וגם מנשה זלקה פתח. הראל שלום, היום מגן חדרה, שותף כמחליף אצל הירושלמים שעוד נקראו הפועל קטמון.

* הפועל ירושלים סיימה את העונה שעברה עם רצף היסטורי של שישה ניצחונות ביתיים, ביניהם גם 1:2 על חדרה. האם הוא יתארך?

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טדי
קהל: 1580

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט4)
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully