וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמד יפתח, סבג עשוי לשחק עם מסכה. הנטי ואוסמן כשירים בריינה

חלוץ הפועל חיפה שב לאימונים מלאים, הקשר ששבר את אפו ייכלל בסגל. מימר ימשיך עם השלישייה שכבשה רביעייה במחזור הראשון (ש', 19:00, ספורט3)

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4/ספורט1

הפועל חיפה

לאחר תיקו אפס נגד הפועל חדרה ומשחק לא טוב בפתיחת הליגה, רוני לוי וחניכיו מקווים להשיג מחר ניצחון ליגה ראשון העונה כשיארחו את בני ריינה בסמי עופר (שבת, 19:00, ספורט3).

גיא מלמד, שלא חש בטוב במהלך השבוע, חזר לאימונים מלאים ויפתח. אוראל דגני ייכלל לראשונה בסגל הקבוצה ואילו נאור סבג ששבר את אפו ייכלל בסגל וישחק עם מסכה במקרה ויידרש. רוני לוי אמר לקראת המשחק: "צפוי לנו משחק קשה מאוד אבל בבית שלנו ומול האוהדים אנחנו רוצים לנצח ולשמח אותם".

גיא מלמד הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חש הטבה ויפתח. מלמד/מאור אלקסלסי

בני ריינה

מכבי בני ריינה, שפתחה את העונה עם נצחון גדול 3:4 על מכבי נתניה, מחר למשחק חוץ נגד הפועל חיפה ותנסה להמשיך במומנטום החיובי. ריינה אמורה להגיע למשחק עם סגל כמעט מלא, כאשר אזקיאל הנטי ומוחמד אוסמן, שהיו פצועים בשבוע שעבר, יעמדו לרשותו של המאמן שרון מימר, אך יתחילו כנראה על הספסל. הקשר רועי שוקרני, שרגלו נתפרה בסיום המשחק נגד נתניה בשל מכה חזקה שספג וגרמה לחור בחלק העליון של כף הרגל, ניסה להתאמן פעמיים ועדין לא ברור אם ייכלל בסגל או לא.

השוער גד עמוס סבל גם הוא מפציעה במהלך השבוע, אך הוא כשיר וייפתח כרגיל. לפחות לפי התרגולים נראה שהשלישייה הקדמית שכללה את סייד אבו פרחי, מוחמד שכר וקייס גאנם, שהיו מצויינים נגד נתניה, תמשיך יחד גם מחר.

"אנחנו לקראת משחק שני בליגה, אחרי משחק טוב שעשינו נגד נתניה וניצחון שזה הכי חשוב בעצם", אמר מימר, "משחקים נגד קבוצה חזקה מאוד, קשוחה מאוד, שאחרי עונה ויש להם מאמן מצוין. נצטרך לבוא בגישה לא פחות ממה שעשינו נגד נתניה כדי להמשיך את ההצלחה שלנו. אני מאמין שהסגל מוכן למשחק הזה בצורה הכי טובה שאפשר".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מוחמד אוסמן שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
אוסמן התאושש מהפציעה, אך כנראה יתחיל על הספסל/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגת העל: שלושה ניצחונות להפועל חיפה, שלוש תוצאות תיקו וניצחון בודד של בני ריינה - 1:2 בחוץ במחזור החמישי בעונה שעברה. כל הניצחונות של החיפאים, אגב, הושגו בפלייאוף ולא במהלך העונה הסדירה: 0:4 בפלייאוף התחתון ב-2022/23 ו-0:2 ו-0:1 בפלייאוף העליון בעונה הקודמת.

* הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון העונה. את הליגה החלה עם 0:0 מול הפועל חדרה, בגביע הטוטו היו לה ארבע תוצאות תיקו בשלב הבתים והפסד 4:2 לאשדוד במשחק הדירוג על המקום ה-13, ואפילו שני משחקי ההכנה בקפריסין הסתיימו בתיקו והפסד.

* כל 14 משחקי הבית האחרונים של הפועל חיפה בליגה הגיעו להכרעה, מאז ה-1:1 מול הפועל פתח תקוה בתחילת דצמבר אשתקד: שבעה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

* שרון מימר ניצח את רוני לוי פעם אחת בתשעה מפגשים - אותו 1:2 של בני ריינה בעונה שעברה. פרט לכך היו לו חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו מאופסות.

* מימר אימן את הפועל חיפה במשך חצי שנה בעונת 2018/19, ופרט אליו יש בריינה עוד חמישה אקסים של האדומים מהכרמל: גד עמוס, רועי שוקרני, גיא חדידה, סער פדידה וקייס גאנם.

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: חיפה
קהל: 2570

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט4)
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully