וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מחפשים שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ במידת הצורך"

מאמן מכבי חיפה הסביר את המחשבות לגבי רכש, והתייחס לפדראו וחזיזה. הקופים הירוקים הודיעו: החרם מבוטל, נגיע למשחק מול מכבי נתניה

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה החלה את ליגת העל עם 0:4 ביתי על עירוני טבריה משלושער ראשון בקריירה של דין דוד ורוצה לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון נוסף, אבל מצפה לה מבחן לא פשוט בחוץ מול מכבי נתניה, במשחק המרכזי של המחזור השני (שבת, 20:30). הירוקים יגיעו ללא שון גולדברג הפצוע בכתפו (ייעדר לפחות חודש וחצי) ועם הבלם הברזילאי החדש פדראו, שחתם על חוזה לשלוש שנים.

לקראת המפגש עם נתניה, כשבועיים אחרי שדיא סבע כבש מולה צמד והפך ל-1:2 בחצי גמר גביע הטוטו, קיימה סגנית האלופה מסיבת עיתונאים. ברק בכר המשיך במסורת המבורכת שלו לזכור את הנופלים והנרצחים, ודיבר תחילה על סמ"ר אופיר ציוני ז"ל, אוהד הקבוצה שנפל בקרבות ב-7 באוקטובר.

על הזימונים לנבחרת אמר המאמן: "שמחים מאוד. רן והצוות שלו היו פה, ישבנו ודיברנו ולקחנו בחשבון שיזומנו הרבה שחקנים שלנו. זה כבוד גדול עבורנו, בטח בתקופות כאלה. נאחל להם הצלחה, הם ראויים להיות חלק מהסגל ונקווה שישחקו כמה שיותר.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול אור דדיה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"כרגע לא מתאים למשחק שלם". דולב חזיזה/ברני ארדוב

לקראת מכבי נתניה: "כל משחק הוא שונה, כל משחק הוא סיפור בפני עצמו. אנחנו משחקים בחוץ, מול קבוצה איכותית שניצחנו רק בשיניים בבית בגביע הטוטו. תהיה אווירה טובה, אני מקווה שהקהל שלנו יגיע למרות החרם שהבנתי שיש. אנחנו מקווים שהדברים יסתדרו, הקהל חשוב לנו. נקווה לעשות משחק טוב יותר משבוע שעבר ולנצח. אני לוקח בחשבון שכל מה שאני מתרגל, יוצא החוצה. לפעמים נתרגל וללפעמים לא, צריך לשמור על גורם ההפתעה. נעשה הכנה טובה ונגיע מוכנים למשחק, גם אם יידעו איך נשחק ומי ישחק".

עוד על היריבה: "נתניה פתחה את העונה בצורה טובה עם ראש הטבלה בגביע הטוטו. הם לא נשברו נגד בני ריינה ויכלו להשוות, הם הראו הרבה איכות במחזור הפתיחה. הם ינסו להיות טובים יותר בבית. חשוב לצאת לפגרה עם ניצחון. אנחנו יכולים לעשות את הדברים יותר טוב, יכולים לעשות את זה, גם כשמדובר במשחק יותר קשה".

על הרכש הטרי: "פדראו זה שחקן שרצינו בתחילת הקיץ, עכשיו הדברים הסתדרו. כמובן שהוא לא בכושר משחק, נעבור את שני האימונים ונראה מה לעשות איתו לגבי שבת".

על עילי פיינגולד: "לא היה ספק שהוא יהיה בסגל של מכבי חיפה. חובת ההוכחה עליו, הוא עשה קפיצת מדרגה. השנה המטרה שלו זה להיות עוד יותר טוב, ואחרי משחקי הנבחרת האולימפית ישבנו ודיברנו. אני רואה ממנו למידה מהירה והדברים תלויים בו. אם הוא ימשיך ככה, הוא גם ימשיך לשחק".

על השילוב בין דין דוד לפרנזי פיירו: "בסוף אתה מתאים את עצמך לסגל. צריך לראות איך משלבים שני חלוצים כאלה. אנחנו מנסים להתאים של השיטות לפי איך שהם משחקים. הלוואי שיהיו לי עוד שחקנים איתם ככה. אנחנו מגוונים ויודעים לעשות את זה בצורה טובה. צריך לדעת לעשות שינויים תוך כדי ונדע להשתפר".

על מצב כשירותו של דולב חזיזה: "זה תהליך מורכב, כי דולב עבר פציעה קשה. יש לו כל מיני פציעות קטנות בעקבות המאמץ הגדול שהוא לא רגיל אליו. אנחנו מנסים לשמור עליו, אבל מצד שני גם רוצים אותו איתנו. כרגע הוא לא מתאים למשחק שלם, הוא יותר על תקן של מחליף מהספסל שזה גם דבר חשוב".

הרצון לחזק את הסגל בחלק הקדמי: "לא היה חלוץ טבעי על הספסל, אנחנו עובדים על זה. אחת החשיבות זה למצוא שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ במידת הצורך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי חיפה, עילי פיינגולד. ברני ארדוב
קיבל מחמאות מהמאמן. עילי פיינגולד/ברני ארדוב

עילי פיינגולד התייחס לזימון לנבחרת הבוגרת: "זה רגע מאוד מאושר, חלמתי על זה מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל".

על פתיחת העונה והמקום בסגל: "אני מנסה ללמוד הרבה מברק, אני מסתכל ממשחק למשחק. הייתי מסתכל הרבה על נטע לביא, על מוחמד אבו פאני. רציתי מאוד לעשות את הדרך שלהם. כרגע יש לנו משחק מאוד קשה בשבת, רוצים להביא את שלוש הנקודות".

אחרי איומי החרם, ארגון אוהדי מכבי חיפה "הקופים הירוקים" הודיע שיגיעו למשחק מול נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully