וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יימנע מניתוח? שון גולדברג ייעדר לפחות חודש וחצי

26.8.2024 / 10:50

למחרת האבחנה הרפואית, במכבי חיפה מתחילים לגבש תוכנית להתאוששות של הבלם ללא התערבות כירורגית אך נערכים להיעדרות ארוכה. סירוטה צפוי להיכנס לנעליו, ומה יהיה היעד הבא של סונדגרן?

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

שון גולדברג ייעדר לכל הפחות כחודש וחצי - כך על פי ההערכות ראשוניות של הצוות הרפואי במכבי חיפה. אתמול (ראשון) התקבלו תוצאות הצילום של הבלם שסובל מתת פריקה בכתף זכר לפציעה שספג במשחק פתיחת העונה מול עירוני טבריה.

על פי ההנחיות של הצוות הרפואי, השחקן לא יעשה כל פעילות במשך שבוע ולאחר מכן יתחיל טיפול שמרני ולא יעבור בשלב הראשוני ניתוח. גולדברג יעבור את הטיפול השמרני שצפוי להימשך כחמישה שבועות, ובמועדון מקווים מאוד שהוא יצליח והבלם יוכל לחזור לפעילות בסיומו ללא התערבות כירורגית.

גולדברג נחשב לאחד העוגנים בהגנה של הקבוצה, ומי שצפוי לתפוס את מקומו בתקופה בה יעדר הוא אלכסנדר סירוטה. גולדברג ייעדר גם ממשחקי הנבחרת, וגם לה מדובר בבבשורה קשה על רקע המחסור בבלמים איכותיים.

שחקן מכבי חיפה שון גולדברג. מאור אלקסלסי
בשורה קשה לירוקים. גולדברג/מאור אלקסלסי

אתמול נפרדו בקבוצה מדניאל סונדגרן, למרות שהמגן הבהיר לראשי המועדון שהוא לא מחזיק בהצעה קונקרטית בשלב זה. בשבדיה מקווים מאוד שהמגן יבחר לחזור לארץ מולדתו ולשחק בליגה המקומית, אך השחקן ינסה לבדוק גם אופציות אחרות, בעיקר בשל המשכורות הנמוכות יחסית שמוצעות בשבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully