וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו: "למכבי חיפה לא היה קל לתת לקורנו לעזוב"

החלוץ התראיין בצרפת על המגן החדש של סנט אטיין: "העריכו אותו מאוד כאן. אני עצוב שהוא עזב, אנחנו מאוד קרובים"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

בתקשורת הצרפתית פנו בימים האחרונים לפרנזי פיירו כדי לקבל אינדיקציה על פיירו קורנו, המגן ששיתף פעולה עמו במכבי חיפה והצטרף בשבוע שעבר לסנט אטיין.

"אני קצב עצוב שהוא עזב, כי אני אוהב אותו", הודה פיירו. "נתגעגע לפייר, אבל אני שמח בשבילו. סנט אטיין החתימה שחקן טוב, היה לי העונג לשחק איתו שנתיים ויש לו המון איכויות. הוא טוב מבחינה טכנית, יודע להגביה, הוא אוהב כמובן לעשות הגנה - אבל גם לעלות באגף כדי לעזור להתקפה. פייר עובד קשה, מאוד דייקן באימון, רציני. לא מסוג השחקנים ששומרים כוחות באימון".

גם ברמה האישית פרגן החלוץ למגן: "קל להסתדר עם אנשים כמוהו. הוא אדם טוב שמאוד העריכו במכבי חיפה. הוא היה שחקן חשוב מאוד כאן ולא היה למועדון קל לתת לו לעזוב, אבל הוא קיבל את ההחלטה הזו אנחנו מכבדים אותו. יש לו אופי טוב ורוח קבוצתית, אני אוהב את התחרותיות שלו, הוא אחד שנותן 100%".

"פייר הפך לחבר טוב שלי, אנחנו מאוד קרובים", המשיך פיירו. "אין הרבה דוברי צרפתית בקבוצה, אז באופן טבעי, התקרבנו. דיברנו המון ואנחנו ממשיכים לעדכן אחד את השני ברשתות החברתיות מאז שהוא עזב. למדתי להעריך אותו לא רק על המגרש".

שחקני מכבי חיפה דניאל סונדגרן, פייר קורנו, פרנזי פיירו. ברני ארדוב
רק אחד מהם נשאר בחיפה. סונדגרן, קורנו ופיירו/ברני ארדוב

לאור העובדה שקורנו שיחק בעיקר בליגות נמוכות לפני שהגיע לחיפה, פיירו נשאל האם לדעתו המגן מוכן לליגה הראשונה בצרפת: "אני יכול להגיד לספקנים שהם רק צריכים לראות מה הוא עשה בשנתיים שלו במכבי חיפה. ברור שליגת העל היא לא הליגה הצרפתית, אבל גם כאן יש קבוצות טובות. וחייבים לזכור שפייר שיחק 25-30 משחקים באירופה. פגשנו את אולימפיאקוס, הכוכב האדום בלגרד בדרך לליגת האלופות ואז שובצנו לבית עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה. הוא התמודד יפה עם שחקני כנף ברמה מאוד גבוהה".

השאלה האחרונה לפיירו הייתה אם גם הוא בדרך לחתום בסנט אטיין. החלוץ ענה: "כבר יש להם חלוץ טוב ואני חתום במכבי חיפה. אי אפשר לדעת מה צופן העתיד, אבל כרגע אני לא חושב על זה. אם יהיה פרויקט שבאמת מעניין אותי, אלך לדבר עם המועדון שלי, אבל זה לא על הפרק. לא דיברתי עם סנט אטיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully