וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי יהיה בלם טוב יותר? על פרשת סטואיץ' ופדראו

27.8.2024 / 9:31

הסיפור על סטואיץ' ופדראו מלמד שבכדורגל הכל ייתכן. מהסיכום של הברזילאי במכבי תל אביב, דרך פניית הפרסה של לאזטיץ' לשחקנו לשעבר ועד החתימה המהירה של פדראו במכבי חיפה. עוד פרק במאבק האינסופי של שתי הגדולות בכדורגל הישראלי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

בכדורגל כמו באמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה וגם הסיפור של הבלם פדראו למכבי חיפה, יכול להיכנס לתוך הקטגוריה של ראינו הכל, אבל לא ראינו עדיין כלום. פדראו היה סגור במכבי תל אביב. הכל היה מסוכם מול קבוצתו מפורטוגל פורטימוננסה וגם מול הבלם הברזילאי. סוכן ישראלי היה מעורב, גם סוכן מחו"ל. מכבי תל אביב היתה נעולה והעסקה היתה על סף חתימה בסוף השבוע האחרון. פדראו ידע שהוא כבר אוטוטו על המטוס. אפילו התכתב עם אוהדים של מכבי תל אביב ולא הסתיר, שהוא על המזוודות.

נמניה סטואיץ', פדראו. GettyImages
מי יוכיח את עצמו יותר בליגת העל? סטואיץ' ופדראו/GettyImages

מה שטרף את הקלפים ומוטט את הסיפור, היה המידע שהגיע למאמן מכבי תל אביב ז'רקו לאזטיץ', לפיו נמניה סטואיץ', אותו הוא מכיר הכי טוב בעולם כנראה, לא חותם בקאזאן. לאזטיץ' קיבל את המידע והבין שהוא יכול להביא את החניך שלו לשעבר למכבי תל אביב. בדיקות שלו ושל מכבי תל אביב העלו שמדובר כמעט בעסקה זהה. על סטואיץ' צריך לשלם לכוכב האדום בלגרד 1.2 מיליון יורו נטו לפני בונוסים ועל פדראו 1.3 מיליון יורו נטו. השכר של השניים גם היה זהה, כ-400 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית. הכל היה זהה, העסקאות היו לפני מכבי תל אביב, אבל לאזטיץ' דחף לסטואיץ'. את מאמן מכבי תל אביב לא הטרידה העובדה שהכוכב האדום בלגרד ראתה בבלם שלו בבאצ'קה טופולה, בלם רביעי או חמישי בהיררכיה. הוא היה בטוח לגביו וביקש אותו מתוך אמונה והערכה שהוא יותר מתאים על סמך ההיכרות הקודמת ביניהם. לאזטיץ' בטוח שתחתיו זה יהיה סטואיץ' שהגיע לנבחרת סרביה וגרם לכוכב האדום לשלם מיליון יורו על העברה פנים סרבית.

עוד בוואלה

מכבי ת"א מציגה: שינוי התכנית בהגנה והסיבה לפתיחת סכר הזרים

לכתבה המלאה
נמניה סטואיץ' בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לאז'טיץ' משוכנע ביכולות שלו. סטואיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אלא שכאן נכנסו לתמונה הסוכנים של פדראו, שהבינו כי אם מכבי תל אביב לא רוצה את השחקן לא אלמן ישראל. פנייה זריזה למכבי חיפה, גילתה כי היא בעניין. גל אלברמן וברק בכר רצו את פדראו. הסיטואציה ולוח הזמנים התאימו למכבי חיפה וכך נולדה עסקה על עסקה תוך פרק זמן קצר מאוד. את מי שמכבי תל אביב העדיפה לא לקחת, קלטה מכבי חיפה ועכשיו נותר רק לראות מי צדק. מה שבטוח במאבק האינסופי בין שני המועדונים, נכנס עוד אלמנט ובקרבות בין האוהדים בצהוב ובירוק, יש עכשיו עוד קיסם במדורה. כל צד יקווה ויחזיק אצבעות שהבחירה שלו היתה הנכונה, בטח הצד של מכבי תל אביב שהיה יכול לבחור מראש בפדראו, אבל העדיף את סטואיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully