וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מציגה: שינוי התכנית בהגנה והסיבה לפתיחת סכר הזרים

26.8.2024 / 10:15

מכבי ת"א כבר תכננה לדבוק במצבת הבלמים הקיימת, אבל ההזדמנות שנפתחה עם סטואיץ' וההבנה שהקבוצה הולכת לעונה ארוכה גרמו לשינוי, ובניגוד לתחזיות גם זר חמישי יגיע. בינתיים התחרות בין סיסוקו לואן אובריים גוברת: "אסור לאף אחד להוריד את הראש"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים הבוקר (שני) מהמהירות שבה הם התגברו על בעיית הטיסות אתמול, ומהאפשרות להנחית כבר אמש את נמניה סטואיץ'. במועדון היה חשוב להנחית בהקדם את סטואיץ' על מנת לא לייצר דרמה, שגם כך מקשה על צירוף שחקנים זרים לישראל.

סטואיץ' עובר מהבוקר בדיקות רפואיות ובהמשך יחתום על החוזה במכבי תל אביב. כרטיסו יירכש מהכוכב האדום בלגרד תמורת 1.2 מיליון יורו והסרבים יזכו לבונוסים אם מכבי תל אביב תרשום עונה אירופית טובה.

במכבי תל אביב חשבו בתחילה להישאר במצבת הבלמים הנוכחית, במיוחד כשהצליחו לצרף את שגיב יחזקאל לעמדת המגן הימני, מה שאיפשר להזיז את טייריס אסנטה לעמדת הבלם בלבד. מה ששינה את ההחלטה, הייתה האפשרות שנפתחה לצירוף סטואיץ' אותו מעריך מאוד המאמן ז'ארקו לאזטיץ'. במקביל הבינו במכבי תל אביב שהם כבר עם רגל וחצי בליגה האירופית, כך שלצד ליגת העל כאן בארץ, מכבי תל אביב תשחק, קרוב לוודאי, בעוד מפעל מאוד אינטנסיבי ואיכותי. וכשאין לה בית בישראל, ניתן האור הירוק לצרף עוד בלם, כשלאזטיץ' נותן את החיזוק שלו שמדובר בשחקן שישדרג את קו ההגנה הקיים.

נמניה סטואיץ' במדי נבחרת סרביה. Clive Mason, GettyImages
צעד בונה אמון בלאזטיץ'. סטואיץ'/GettyImages, Clive Mason

ההחלטה ללכת על סטואיץ' היא גם הבעת אמון של המועדון בלאזטיץ'. הגם שמכבי תל אביב כבר הכירה את סטואיץ' ועקבה אחריו, ההחלטה ללכת עם הבלם של המאמן, היא אמירה של מכבי תל אביב כי היא סומכת על המאמן שלה לא רק על הדשא ובחדר ההלבשה, אלא גם בטביעת העין שלו לגבי שחקנים.

מכבי תל אביב לא חשבה שתגיע העונה לזר חמישי, אבל אחרי סטואיץ', שיהיה הזר הרביעי, במועדון לא מתכוונים לעצור והסכר כבר נפרץ. החיפושים אחר שחקן כנף נמשכים ויש לקבוצה זמן לצרף מישהו מתאים עד ה-4 בספטמבר כדי שיירשם לליגה באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. דני מרון
מתחילים לסמוך על טביעת העין שלו. לאזטיץ'/דני מרון

בתוך כך ממשיכים במועדון בהכנות לגומלין בסרביה מול באצ'קה טופולה. מאבק גדול נפתח על עמדת הקשר האחורי בין יוריס ואן אובריים לאיסוף סיסוקו. לאזטיץ' הלך עם הקשר ממאלי במשחק האחרון וקיבל ממנו את מה שרצה, כך שואן אובריים נדחק כרגע קצת לשוליים.

"זו עונה ארוכה מאוד ואסור לשום שחקן להוריד את הראש, כי הוא לא יודע באיזה רגע יצטרכו אותו והוא יקבל מחדש את הצ'אנס", אמרו הבוקר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully