וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוות הוא חלק מהחיים": צפו בקטע המרגש של סוון גוראן אריקסון

סרט תיעודי אודות המאמן השבדי פורסם ימים ספורים לפני מותו: "חייכו, שמרו על עצמכם, מקווה שתזכרו אותי כבחור חיובי". בקהאם ספד: "צחקנו, בכינו, ידענו שזה הסוף"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

עולם הכדורגל נפרד אמש (שני) מהמאמן האהוב סוון גוראן אריקסון, שהלך לעולמו בגיל 76 אחרי מאבק בסרטן. במהלך החודשים האחרונים הצטלם השבדי לסרט תיעודי אודותיו ב"אמזון פריים", שפורסם ביום שישי שעבר - ימים ספורים לפני מותו.

בקטע המרגש ביותר, נראה מאמן העבר משלים עם מר גורלו ומדבר על המוות המתקרב: "אני מקווה שתזכרו אותי כבחור חיובי שניסה לעשות כל שיכול היה. אל תדאגו. חייכו. תודה לכל המאמנים, השחקנים, הקהל. זה היה פנטסטי. שמרו על עצמכם ועל חייכם. חיו אותם. היו לי חיים טובים. אני חושב שכולנו מפחדים מהיום בו נמות, אבל המוות הוא גם חלק מהחיים. צריך לקבל את זה".

דייויד בקהאם פרסם אמש (שני) פוסט פרידה מרגש באינסטגרם לאחר מותו של סוון גוראן אריקסון, שנכנע למחלת הסרטן בגיל 76 ובתום שמונה חודשי מאבק. כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ומילאן, שהיה אחד מיקיריו של המאמן השבדי בתקופה בה הדריך את נבחרת אנגליה, הציג קליפ שבו הוא צועד יחד עם אריקסון בביתו בסונה, שבדיה.

"צחקנו, בכינו וידענו שאנחנו נפרדים", כתב בקהאם. "סוון, תודה שתמיד היית האדם שהיית - נלהב, אכפתי, רגוע וג'נטלמן אמיתי. לעד אהיה אסיר תודה על כך שהפכת אותי לקפטן שלך, אבל לנצח אנצור את הזיכרונות האחרונים האלה של היום הזה איתך ועם משפחתך. תודה סוון, ובמילותיך האחרונות אליי - 'יהיה בסדר'".

הפוסט של בקהאם חצה את רף חצי מיליון הלייקים כבר אמש. לא ברור מתי צולם הסרטון, אבל אריקסון חשף ביוני האחרון כי בקהאם הגיע לבקרו אחרי הודעתו בתחילת השנה כי נותרה לו "שנה לחיות, במקרה הטוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

במהלך ריאיון רדיופוני בשבדיה, סיפר אריקסון לפני כחודשיים: "בקהאם הגיע עם שישה ליטר יין מתאריכים מרכזיים בחיי. הוא הביא יין מ-1948 - השנה בה נולדתי. זה נחמד מאוד מצידו, הוא ייחודי. הוא יכול היה להיות דיווה של ממש, אבל הוא ממש ההפוך הגמור". האנגלי הביא גם יין משנת 1982, אז אריקסון זכה בגביע אופ"א עם גטבורג, וגם משנת 2000 שבה הוביל את לאציו לאליפות איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully