וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "צריך שחקנים שייקחו על עצמם. זה היה בידיים שלנו"

מאמן הפועל תל אביב לאחר ההפסד המפתיע 2:1 בראשון לציון: "ספגנו שערים רכים מדי, אבל לא מסכמים באוגוסט". טסלפפה: "ניצחון של אופי"

חגיגות הניצחון של הפועל ראשון לציון/הפועל ראשון לציון

אלפי אוהדי הפועל תל אביב שהגיעו לאצטדיון הברפלד הערב (שני), לא ציפו לחזור הביתה מאוכזבים. שבוע וחצי אחרי ה-1:4 על הפועל ראשון לציון בגביע הטוטו, הפעם היורדת מליגת העל שנחשבת למועמדת הבכירה לעלות מהלאומית, הפסידה 2:1 לאותה יריבה והחלה ברגל שמאל את הליגה.

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "ניצחנו את ראשון לציון בתוצאה שלא שיקפה בגביע הטוטו, וידענו שלא יהיה טיול. באנו מוכנים, עלינו ל-0:1, אבל אחרי השוויון שלהם היה בלגן. חבל, זה היה בידיים שלנו. ניתן את הדעת על הסיום, השערים היו רכים מדי. צריך שחקנים שייקחו על עצמם, יש כאן הרבה לחץ. אני יודע מה צריך לשפר ולתקן, העונה עוד ארוכה. לא מסכמים באוגוסט. אני מאמין בקבוצה הזו".

סתיו טוריאל, שכבש את שער היתרון מנקודת הקרן: "לא ככה רצינו להתחיל את הליגה, אבל יש עוד שלושה ימים משחק נוסף. אני לא בלחץ, אני בא ליהנות מכדורגל. המטרה היא להחזיר את המועדון למקום אליו הוא שייך ומבחינה אישית לעשות כמה שיותר מספרים ולעזור לקבוצה".

סתיו טוריאל, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"אני לא בלחץ". סתיו טוריאל/אודי ציטיאט

בצד המנצח, המאמן עופר טסלפפה התגאה: "זה ניצחון של הרבה אופי. השחקנים יכלו להתפרק כמו במשחק הקודם, אבל לא עזבנו את המשחק וידענו לחזור. הם עשו עבודה מדהימה. אנחנו רוצים לשמח את העיר, ואם ניתן לקהל סיבה להגיע, הוא יגיע. הפועל ראשון לציון רוצה להיות בפלייאוף העליון ולא להיקלע לתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully