וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ספרא אותה: הפועל ראשון לציון הדהימה את הפועל תל אביב

עידן ספרא החל עם הפסד 2:1 במחזור הפתיחה בלאומית. טוריאל כבש מהקרן (55), ג'אן (70) וזריהן (86) הפכו. תיקו לבני יהודה, ניצחון להפועל פתח תקוה

חגיגות הניצחון של הפועל ראשון לציון/הפועל ראשון לציון

אחרי 15 שערים בחלקו הראשון של מחזור הפתיחה, הגיע הערב (שני) תורן של בכירות הליגה הלאומית לעלות על כר הדשא, ובראשן הפועל תל אביב שהחלה ברגל שמאל עם הפסד מפתיע 2:1 בראשון לציון. היורדת השנייה הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל אום אל פאחם, בני יהודה שסימנה את ליגת העל כמטרה הסתפקה ב-1:1 בבלומפילד מול מ.ס. כפר קאסם. הפועל עפולה לא שיחקה הערב, עקב אי אישורה בבקרה של הפועל עכו.

סתיו טוריאל, גוני נאור, שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
ממש לא לפי התכנון. שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל תל אביב 1:2

את העונה הקודמת שלה בליגה הלאומית, לפני שבע שנים, פתחה הפועל תל אביב עם 0:3 בראשון לציון והמשיכה כל הדרך לעלייה מהירה. גם העונה זו המטרה הברורה שלה, אבל הפעם מדובר בהתחלה שונה לגמרי - עם הפסד מפתיע במחזור הראשון. מסאי דגו הציב בהרכב את המצטרף הטרי גוני נאור וראה שליטה די ברורה במחצית הראשונה, כולל משקוף של מילאן מקאריץ' ומצבים של ארי כהן וסתיו טוריאל. האחרון גם סידר יתרון מוצדק בדקה ה-55 עם שער היישר מדגל הקרן, אבל בניגוד לחצי גמר גביע הטוטו - הפעם הכתומים ידעו להפוך את התוצאה. דור ג'אן השווה עם סיבוב נהדר ברחבה בדקה ה-70 והבלם רועי זריהן הימם עם נגיחת ניצחון ארבע דקות לסיום. לא לזה ציפו אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון הברפלד. ובחמישי מצפה להם מפגש לא פשוט נוסף, בבלומפילד מול היורדת השנייה הפועל פתח תקוה. ראשון לציון חגגה ניצחון ליגה ראשון על הפועל תל אביב מאז מאי 2002, אז היו יחד בליגת העל.

דקה 7: גניס הרים טוב מצד שמאל, מקאריץ' נגח מחמישה מטרים אל המשקוף והחוצה.

דקה 55: גול! אחרי שדודו הוריד בראש לארי כהן ואמפנדה הציל ממש מקו השער, הפועל תל אביב קיבלה קרן מצד ימין וטוריאל סובב בשמאל ישירות אל הרשת, כאשר ששון פספס את ניסיון ההרחקה לפני הקו וינקו לא הגיב. 0:1 לאורחת.

דקה 60: טוריאל השתחרר בצד ימין וסובב בשמאל אל החיבורים הרחוקים, ינקו הדף אל המשקוף.

דקה 70: גול! ג'אן קיבל כדור מרחק 12 מטרים מהשער בצד ימין, הסתובב על ישראלוב וירה חד ושטוח אל הרשת כדי לאזן ל-1:1 עבור הפועל ראשון לציון.

דקה 86: גול! מהפך מדהים של המארחת. ישראלוב הרחיק לפני הקו אחרי קרן, הכדור עשה קשת גבוהה ונחת על ראשו של זריהן שנגח פנימה. 1:2 להפועל ראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
לפחות הייתה אווירה של ליגת העל. אוהדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 1:2

המלאבסים ירדו ללאומית מהר מכפי שקיוו, אבל מקווים להימלט שוב מליגת המשנה וסימנו וי ראשון עם שלוש נקודות מול יריבה שקיבלה אישור לשחק בלאומית ממש ברגע האחרון. הפועל פתח תקוה הסתערה בדקות הראשונות והחמיצה עד שצ'יפיוקה סונגה הוכשל ברחבה ובן אז'ובל כבש בפנדל בדקה ה-25. אום אל פאחם נעצרה במשקוף שתי דקות לאחר מכן, אבל הבדלי הכושר ניכרו במחצית השנייה וסונגה שוב יצר מצב שבסיומו איתי רוטמן הכפיל את התוצאה בדקה ה-71. מרואן קבהא, הקפטן החדש של האורחת, פספס הזדמנות לצמק עם פנדל איום שבע דקות לסיום. פנדל שני בתוספת הזמן כבר נוצל על ידי אמיר עגייב שקבע את תוצאת המשחק.

דקה 25: גול! סונגה פרץ מצד שמאל והוכשל מאחור לפני המפגש עם השוער זועבי. אז'ובל דייק מהנקודה הלבנה והעלה את הפועל פתח תקוה ל-0:1.

דקה 71: גול! סונגה הרים מצד שמאל, הבלם שרלמן נגח פעם אחת ורוטמן דחק פנימה אחרי שהגנת אום אל פאחם כשלה בהרחקה. 0:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 83: החמצת פנדל! קבהא יכול היה לצמק עבור אום אל פאחם אחרי עבירה של רוטמן ברחבה, אבל בעט מהנקודה הלבנה בצורה רשלנית, גבוה מעל השער.

דקה 90+5: גול! פלג המחליף נפל בקצה הרחבה על צ'ינמרם וגרם לפנדל שני. הפעם עגייב בעט שטוח ופנימה, וצימק ל-2:1 עבור אום אל פאחם.

סתיו טוריאל, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
גול אולימפי. סתיו טוריאל/אודי ציטיאט

בני יהודה - מ.ס. כפר קאסם 1:1

אחרי שפספסה את העלייה במחזור סיום שלא הוסיף כבוד לליגה, בני יהודה מתחילה עונה רביעית ברציפות בלאומית, בתקווה שזו גם תהיה עונת פרידה. היא קיבלה הזדמנות לאסוף שלוש נקודות ביתיות ופתחה טוב את המשחק בבלומפילד, אבל שילמה על טעות קשה בהגנה והסתפקה בנקודה בלבד מול יריבה לה הפסידה בבית רק פעם אחת. המגן החדש-ישן עמית כהן העניק לבני יהודה יתרון בדקה ה-27, אחרי מסירה של גיא סיביליה ופתיחת רגליים חכמה של גיל יצחק, אבל אותו כהן טעה בהגנה בדקה ה-71 והרגע הזה הוביל לשוויון. רוי ששון אמנם הדף את הפנדל של מוחמד חטיב וגם את הריבאונד, אך הבלם פאדי נג'אר הרשית בניסיון השלישי וקבע חלוקת נקודות שמחמיאה מאוד לקבוצה של אדהם האדיה.

דקה 27: גול! עמית כהן החל בהתקפה ונכנס לרחבה כדי לקבל מסירה מסיביליה, ולכבוש אחרי פתיחת רגליים של גיל יצחק. 0:1 לבני יהודה.

דקה 71: גול! עמית כהן שגה בהחזרת כדור לאחור וישראלי הכשיל וסידר פנדל לכפר קאסם. רוי ששון הדף את הבעיטה של חטיב וגם את הריבאונד שלו למשקוף, אבל נג'אר הגיע והשווה ל-1:1 בניסיון השלישי.

דור ג'אן, חלוץ הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט
השווה בביצוע נהדר. דור ג'אן/אודי ציטיאט
רועי זריהן שחקן הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט
חתום על המהפך. רועי זריהן/אודי ציטיאט

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 0:2
מכבי יפו - מכבי הרצליה 1:1
הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר שלם 4:3
הפועל רעננה - הפועל נוף הגליל 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully