וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפו ספגה שוויון דרמטי בדקה ה-96, מהפך גדול לכפר שלם

דרמות כבר במחזור הפתיחה בלאומית: מכבי הרצליה חילצה 1:1, העולה חגגה 3:4 ברמת השרון. 2:2 בין רעננה לנוף הגליל, ר"ג ניצחה

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

עוד לפני ליגת העל, הליגה הלאומית יצאה לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים שסיפקו 15 שערים וכמובן דרמות כמיטב המסורת. מכבי יפו ספגה 1:1 ממכבי הרצליה בדקה ה-96, הפועל כפר שלם ביצעה מהפך גדול עם 3:4 ברמת השרון, הפועל רעננה והפועל נוף הגליל נפרדו ב-2:2 והפועל רמת גן פתחה עונה עם 0:2 על הפועל כפר סבא.

המפגש בין הפועל עפולה להפועל עכו הוזז לשני כדי לאפשר לעכואים לעמוד בתנאי בית הדין ולהירשם לעונה. הפועל תל אביב, בני יהודה והפועל פתח תקוה מחכות גם הן לשני כדי לצאת לדרך.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

איציק ברוך, מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
ניצחון יוקרתי. איציק ברוך/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 0:2

איציק ברוך חזר למועדון נעוריו והתחיל ברגל ימין, עם ניצחון במחזור הפתיחה על הקבוצה אותה השאיר בליגה בעונה שעברה בזכות ניצחון בהארכה על מ.ס. טירה במשחקי המבחן. הפועל כפר סבא עברה מהפכה בקיץ עם אלון זיו על הקווים ושלל מצטרפים, אבל לא ניצחה כלל בגביע הטוטו וגם בליגה נראתה רע. אדר רטנר הימם אותה כבר בדקה השנייה והתכבד בשער הראשון של העונה, ולאחר מכן בישל ליניב מזרחי את השני של הפועל רמת גן. לאו אינדיו הורחק מול קבוצתו הקודמת, שחגגה ניצחון ביתי ראשון על כפר סבא מאז ינואר 2019.

דקה 2: גול! על השער הראשון של העונה חתום אדר רטנר, שנהנה מפריצה נהדרת של מור בוסקילה הצעיר מצד שמאל ובנגיעה מצא את הרשת. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 19: גול! כפר סבא בזבזה מצב אחרי טעות גדולה של אלמוג מלול, איבדה ונענשה במתפרצת. רטנר שלח את יניב מזרחי שלא נכשל מול השוער וכבש. 0:2 להפועל רמת גן.

דקה 47: כרטיס אדום! לאו אינדיו הכשיל את רטנר ממש על סף הרחבה וראה צהוב שני ואדום, מול קבוצתו בעונה שעברה. הפועל כפר סבא ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מכבי יפו - מכבי הרצליה 1:1

עם גיבנת של 11 משחקי ליגה ללא ניצחון (תשעה הפסדים) מהעונה שעברה, מכבי יפו רצתה להתחיל את עידן אורי דוד עם ניצחון בבית הארעי בנס ציונה, אבל אז הגיעה שגיאה קשה בתוספת הזמן ועלתה באובדן של שתי נקודות. שער של מכבי הרצליה נפסל בצדק 20 שניות מפתיחת המשחק, ובצד השני היה זה אילון ירושלמי שלא התחשב בקבוצתו הקודמת וכבש בדקה ה-24 שער בכורה. היתרון היפואי החזיק מעמד עד לדקה השישית של תוספת הזמן, אז המחליף יאן בנביסטי ששיחק בליגה א', חגג שער חשוב כבר בהופעת הבכורה שלו בלאומית.

דקה 1: תוך 20 שניות אור אינברום בישל מצד שמאל לאופק עובדיה, אבל השער של מכבי הרצליה נפסל כי הכדור עבר את הקו לפני המסירה.

דקה 24: גול! ליעד רמות הכין לאילון ירושלמי, שראה את הניסיון הראשון נבלם בהגנה ואת השני טס אל הרשת הגבוהה של האקסית. 0:1 למכבי יפו.

דקה 90+6: גול! דייגו ניקולייבסקי הרים כדור די סתמי לרחבה, אבל השוער נתנאל דלויה יצא רע, לא הבין את הבלם שלו והמחליף יאן בנבניסטי נגח מעליו פנימה. 1:1 ונקודה דרמטית למכבי הרצליה.

דולב אזולאי, שחקן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
נוף הגליל ניצלה. דולב אזולאי/אריאל שלום

הפועל רעננה - הפועל נוף הגליל 2:2

התושבת החוזרת של הלאומית הייתה קרובה לניצחון ביתי ראשון על נוף הגליל בליגה מאז דצמבר 2011, אבל נאיביות בהגנה עלתה לה ביוקר בפעם השנייה והיא הסתפקה בנקודה. חיים מקונן העניק לרעננה יתרון עם שער יפהפה בדקה ה-24, בעוד החבורה של מוטי איוניר השוותה בשער מוזר שנראה כמו עצמי של השוער דור חברון בדקה ה-59. ניוטון וויליאמס, החלוץ הפנמי החדש של רעננה, החזיר את היתרון 10 דקות לסיום, אבל גיא דהן דחק מקרוב אחרי שלוש דקות, ספק מנבדל, וקבע חלוקת נקודות באצטדיון לויטה.

דקה 24: גול! המגן חיים מקונן הטעה יפה ובעט כדור חזק אל החיבורים מ-20 מטרים. 0:1 להפועל רעננה, הכובש יחד עם השוער דור חברון הקדישו את השער לזכרו של סגן שחר בן נון ז"ל, שנפל השבוע בקרב בדרום רצועת עזה.

דקה 59: גול! הרמה מצד ימין מצאה את נבו שדו שנגח חזק, דור חברון הדף והכדור עשה קשת ואז עם היד מול אמיר ריאן שעלה איתו למאב, הדף לשערו הוא. 1:1.

דקה 80: גול! המארחת יצאה למתפרצת אחרי איבוד של אוהד רבינוביץ', ניוטון וויליאמס קיבל בצד שמאל ומ-15 מטרים ירה פנימה. 1:2 להפועל רעננה.

דקה 83: גול! השוויון של נוף הגליל לא איחר לבוא. כדור רוחב חזק מצד ימין של שדו נדחק פנימה על ידי גיא דהן, כנראה מעמדת נבדל. 2:2.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר שלם 4:3

בעונה הקודמת שלה בלאומית, ב-2020/21, חיכתה הפועל כפר שלם עד למחזור ה-10 כדי לחגוג ניצחון בכורה. הפעם זה קרה כבר במחזור הראשון, ואחרי מהפך מרשים בגרונדמן. הקבוצה היחידה שהפסידה את כל משחקיה בגביע הטוטו התחילה רע מול רמת השרון שסיימה שישית בעונה שעברה, כשדובב גבאי הבקיע בכדור חופשי נהדר בדקה החמישית, אבל מאור ביטון איזן בחלוף חמש דקות. בן רייכרט, שקיבל צהוב מוקדם מול האקסית, טעה וסידר לה יתרון נוסף בדקה ה-50 עם הקפצה אומנותית של אורי עזו המושאל ממכבי תל אביב, אבל נועם שוהם הרים מהספסל את אוהד ברזילי שמיד הוביל למהפך: תחילה עם נגיחה לרשת (60) ואז עם סחיטת פנדל אותו ניצל ריף מסיקה (68) ובישול לקלה, הזר מכף ורדה (80). תוספת הזמן הפכה דרמטית עם שער מצמק של ג'יי לבנה ועוד נגיחה למשקוף וכמעט שוויון בדקה ה-100.

דקה 5: גול! דובב גבאי סובב כדור חופשי מדוד מ-18 מטרים, מעל החומה בחצי גובה ואל הרשת של שחר אמסלם שהגיב באיחור. 0:1 לרמת השרון.

דקה 10: גול! השוויון של כפר שלם הגיע תוך זמן קצר. הזר קלה נכנס מצד שמאל לרחבה, השאיר מאחור שני שחקנים והעביר כדור עד לצד השני, שם המגן עומר שירזי מסר למאור ביטון שבעט מחמישה מטרים וראה את מתן עמבר הודף פנימה. 1:1.

דקה 50: גול! בן רייכרט איבד כדור מול האקסית, אורי עזו הקפיץ באומנות מ-25 מטרים מעל אמסלם ששוב מוקם רע. 1:2 לרמת השרון.

דקה 54: כפר שלם קיבלה כדור חופשי מ-17 מטרים, מסיקה סובב אל המשקוף ורייכרט לא הצליח להמשיך את הריבאונד אל הרשת.

דקה 60: גול! מסיקה הרים מצד שמאל והמחליף אוהד ברזילאי נגח פנימה והשווה ל-2:2 עבור כפר שלם.

דקה 68: גול! ברזילי הוביל למהפך. החלוץ המחליף נתפס ברחבה על ידי בן מיזן, השופט עומר בירן הצביע על הנקודה הלבנה ומסיקה הקפיץ את הפנדל פנימה ללא קושי. 2:3 לכפר שלם.

דקה 80: גול! אדיר קורדובה טעה בהגנה, ברזילי אמר תודה ושלח את קלה שהבקיע שער בכורה בישראל. 2:4 לכפר שלם.

דקה 90+5: גול! הגנת כפר שלם הרחיקה לא טוב, ג'יי לבנה בעט פנימה מזווית אלכסונית בצד ימין וצימק ל-4:3.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל ראשון לציון - הפועל תל אביב
בני יהודה - מ.ס. כפר קאסם
הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם
הפועל עפולה - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully