וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "היה לחץ. דברים טובים קורים כשזאהי אחמד על המגרש"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:1 על קרית שמונה: "מקווה שנגד בני סכנין תראו קבוצה טובה יותר". כובש שער הניצחון: "מרגש, אוכיח את עצמי בכל פעם שרן ייתן לי לשחק"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע השאירה מאחור את ההכנה המקרטעת וההדחה המוקדמת מהקונפרנס ליג, והחלה הערב (שני) את העונה שלה בליגת העל עם ניצחון חוץ 0:1 על עירוני קרית שמונה באצטדיון בנתניה. האורחת נאלצה להתגבר על פציעה כבר בדקות הפתיחה של רועי גורדנה, שירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, ולאחר מכן גם מחליפו שי אליאס נאלץ לצאת בגלל פציעה, אבל מחליף אחר - זאהי אחמד - הכריע את ההתמודדות בדקה ה-71 ושלח את העולה החדשה לחפש נקודות במקום אחר.

רן קוז'וך, שספג לא מעט ביקורות בעקבות פתיחת העונה המאכזבת של הפועל באר שבע, הודה אחרי המשחק: "היה לחץ כי פתחנו את העונה לא טוב עם הפסדים באירופה ובגביע הטוטו, אבל במשחק הראשון של העונה צריך לנצח. היכולת לא הייתה לשביעות רצוני, אבל התשוקה ושלוש הנקודות שהשגנו זה הרבה".

על החילוף של זאהי אחמד שהכריע שתי דקות אחרי שנכנס: "מהרגע שהוא חזר להפועל באר שבע הוא מוכיח שדברים טובים קורים כשהוא על המגרש. מי שישחק טוב, אשמח לתת לו לשחק".

זאהי אחמד, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"דברים טובים קורים כאשר אחמד על המגרש"/דני מרון

על חיזוק הסגל: "אנחנו עובדים מאוד קשה כדי לחזק את הקבוצה ונמשיך לעשות את זה. אנחנו עובדים על זה כל הזמן ואנחנו נתחזק".

אם שפטו אותו מוקדם מדי: "לא אתייחס לזה. יש לחצים כאלה ואחרים והתפקיד שלי זה להתמודד איתם. אני לא שבע רצון מהיכולת ויודע שהקבוצה צריכה להשתפר, הדרך לשם לא פשוטה ואנחנו בסוף נהיה הקבוצה שאנחנו רוצים להיות. אני מקווה שנגד סכנין תראו באר שבע יותר טובה ממה שראיתם היום".

זאהי אחמד, גיבור הניצחון אמר על שערו הראשון בליגת העל: "תמיד טוב לפתוח עונה ברגל ימין וזה ניצחון חשוב. תקפנו הרבה ושיחקנו טוב, רק הגול לא הגיע ובסוף זה נכנס. זה מרגש שהבקעתי ואני מקווה שיהיו עוד שערים. בהפועל באר שבע לא קל, יש המון שחקנים טובים, אבל אני מאמין בעצמי ובכל פעם שרן ייתן לי לשחק אוכיח את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שי ברדה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
"מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מאיך שנראינו". ברדה/דני מרון

מן העבר השני, המאמן המנוצח שי ברדה אמר: "אני גאה בשחקנים, היו המון רגעים טובים. לא שלטנו בקצב בהתחלה ובמחצית השנייה הגענו להמון מצבים שהיו צריכים להיכנס, אבל זה לא רע למשחק הראשון מול קבוצה טובה וחזקה עם תקציב כזה. בסופו של דבר היינו צריכים להכניס כדור לשער, נקודה. ז'ארדל וגם שיבלי נכנסו מצוין למשחק וזה מאכזב, אבל אנחנו במרתון וממשיכים הלאה".

הסיטואציה בקרית שמונה: "דיברתי על זה מספיק. הגענו למספיק מצבים למשחק ראשון וספגנו שער מטעות טקטית קשה שביצענו ומיד נענשנו עליה. אני ממש גאה בשחקנים ולוקח הרבה דברים טובים של מחויבות, רצון ועמידה טקטית. מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מאיך שנראינו".

הקפטן עאיד חבשי הוסיף: "זה הפסד מאכזב כי לא לקחנו שלוש נקודות ומאוד רצינו לשמח את האוהדים במשחק בית. אנחנו לא מורידים את הראש, זה רק המשחק הראשון. אני מעדיף לצאת עם שלוש נקודות ולא עם מחמאות, הגענו למצבים והיינו צריכים להשוות, אבל אני לא כועס על החלוץ. הפנים ליום שבת ואני מאמין בצוות ובשחקנים".

תוצאות המחזור הראשון:

מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4
בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:2
מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4
הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:0
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:3
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0

*** מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (נדחה למועד שטרם נקבע)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully