וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריק "פייס" בין זוגתו לאמו, פלמייראס מפקידה צ'ק ראשון

נשות חייו שמו את המתח ביניהן בצד אחרי שער הבכורה של חלוץ ריאל מדריד, שקיבל כינוי חדש והכניס לקבוצתו הקודמת המון כסף

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

10 דקות בלבד הספיקו לאנדריק בן ה-18 בשביל לכבוש בהופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית במדי ריאל מדריד. בתקשורת המקומית קשרו כתרים לחלוץ הצעיר שהתרגש אחרי שעלה מהספסל לכר הדשא בסנטיאגו ברנבאו בדקה ה-86, ושש דקות בתוך תוספת הזמן קבע 0:3 לבלאנקוס בביצוע יפה. אבל גם לקבוצתו הקודמת פלמייראס יש סיבה להתרגש.

במסגרת עסקת המכירה שלו לריאל, על כל שער של אנדריק מקבלת הקבוצה שגידלה אותו 35 אלף יורו - והיא כבר יכולה לחייך בדרך להפקדת צ'ק ראשון. אגב, גם על הופעות בהרכב ותארים אישיים וקבוצתיים שישיג הברזילאי, קיימים בהסכם סעיפים שמבטיחים לפלמייראס הכנסה מהיהלום שטיפחה.

בתום המשחק הזכיר אנדריק שביקרו את בת זוגו ומשפחתו בחודשים האחרונים. אתמול השער שלו "פייס" בין האם סינטיה לחברה של החלוץ גבריאל מירנדה, כאשר השתיים חלקו חיבוק חם ביציע בזמן שיציעי הברנבאו הריעו לברזילאי. היחסים ביניהן היו מתוחים בחודשים האחרונים, על רקע הערה של אמו של השחקן שאמרה בריאיון משותף שלהם בטלוויזיה הברזילאית כי הוא צעיר מדי לגור עם בת זוגו בספרד, מה שלא התקבל יפה אצל גבריאל.

חיבוק הפיוס בין אמו של אנדריק לזוגתו

בינתיים, במדריד חוגגים גם את הכינוי החדש שקיבל הכוכב הצעיר מחבריו לקבוצה. אנדריק, שהצהיר בעבר כי הוא מעריץ את בובי צ'רלטון אחרי שכבש לזכות נבחרת ברזיל באצטדיון וומבלי, גם כלל בטופ 5 השחקנים האהובים עליו את צ'רלטון ואת פרנץ פושקאש. הקטע הפך ויראלי לאור העובדה שהשניים האלה שיחקו יותר מ-40 שנה לפני שאנדריק בכלל נולד - וכך הוא קיבל את הכינוי "בובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'וד בלינגהאם, רודריגו, ויניסיוס, דייויד אלאבה, אנטוניו רודיגר, טיבו קורטואה - כולם הגיבו לפוסט של אנדריק באינסטגרם אחרי שער הבכורה וכתבו לו: "יופי, בובי!", "בובי כבש שער". אדוארדו קמאבינגה החליט לגוון והתלוצץ: "פושקאש!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully