וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריק: "אין לי מילים, ראיתי את השחקנים האלה במשחקי מחשב"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 23:58

ילד הפלא של ריאל מדריד התרגש אחרי שער הבכורה: "סבלתי, ביקרו את בת הזוג שלי". אנצ'לוטי החמיא, בתקשורת הודאגו: "שחקני ההרכב חייבים להתעורר"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

לאחר שלא הרשימה במחזור הפתיחה, התקשתה ריאל מדריד גם הערב (ראשון) מול ויאדוליד - אך הפעם ידעה להתעורר בזמן, הביסה 0:3 וחגגה ניצחון בכורה העונה. פדה ואלוורדה הפציץ את הראשון (50), ואז הגיע תורם של המחליפים: ברהים דיאס הקפיץ נהדר (87) ובדקה ה-90+6 ילד הפלא אנדריק, שהחליף את קיליאן אמבפה עשר דקות קודם לכן, הניח את הדובדבן על הקצפת עם ביצוע יפה וחגג שער בכורה בליגה.

ילד הפלא הפך לשחקן השלישי הכי צעיר בתולדות המועדון שכובש כבר בהופעת הבכורה שלו, בגיל 18 ו-35 יום. מקדימים אותו ראול (17 ו-131 יום) וריברה (17 ו-111 יום). בסיום, על אף ציון הדרך המרגש, נותר על כר הדשא והמשיך לאימון ריצה:

"אנדריק המתיק משחק משעמם של ריאל מדריד", נכתב ב"אס", וב"מארקה" ציינו כי "הוא גנב את ההצגה, לאחר שההחתמה שלו נשכחה אחרי צירוף אמבפה". הפרשן תומאס רונסרו הוסיף: "אין מה להתרברב אחרי ניצחון כזה - אבל פתאום אנדריק נכנס ועשה מה שעשה. איתו ועם מודריץ' ואחרים, לריאל יש עומק גדול וזה הוכח. שחקני ההרכב, לא משנה כמה מפורסמים הם, חייבים להתעורר". עמיתו אלברו בניטו הסכים: "יש ספסל שיכול לעשות את השינוי. במשחקים גדולים אולי צריך לבנות על מודריץ' כדי לשבור את קווי המסירה".

הברזילאי עצמו אמר: "כולנו שמחים. גם המשפחה שלי כאן והם יודעים כמה קשה עבדתי. גם הסבלו. אנשים ביקרו אותי ואת המשפחה שלי, את בת הזוג שלי. עברנו הרבה. זה חלום שמתגשם. כבר שיחקתי כאן בברנבאו עם הנבחרת והצלחתי לכבוש. אין לי מילים, אני רק רוצה להודות לאלוהים. ראיתי את השחקנים האלה במשחקי מחשב. אני הולך לשחק עם בלינגהאם, ויניסיוס ורודריגו עוד שנים רבות, סומך על המאמן ומחכה לרגעים שלי".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד אנדריק. רויטרס
גנב את ההצגה. אנדריק/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי סיכם ואמר: "אנדריק נראה טוב מאוד, יש לו פוטנציאל גבוה מאוד והוא הוכיח זאת עם השער שלו. הוא מהיר ויש לו סיומות חזקות, בשטחים קטנים הוא מסוכן מאוד אנחנו צריכים לתת לו ולארדה גולר דקות, כדי שיוכלו להתפתח, זה לא פשוט להחליט על הרכבים".

המאמן הוסיף והבהיר כי אנדריי לונין יישאר במועדון חרף שמועות על עזיבה, ובהתייחסו למשחק אמר: "הגנתית הופענו טוב יותר מאשר במחזור הראשון". על קיליאן אמבפה, שעדיין לא הצליח למצוא את הרשת, אמר המאמן: "הוא לא חייב לשחק רק כ-9, הוא נע היטב והיו לו 3-4 הזדמנויות. בסוף הוא יכבוש אותם, כפי שתמיד עשה".

ואלוורדה, שנבחר לאיש המשחק, החמיא לילד הפלא בסיום: "זה מגיע לו, הוא צריך להמשיך לעבוד קשה". על המשחק עצמו אמר: "זה היה קשה מאוד, בעיקר בהתחלה. קרלו אנצ'לוטי אומר לי לבעוט באימונים, העידוד שלו עזר לי".

קיליאן אמבפה, שלא הצליח למצוא את הרשת, בכל זאת שמח בסיום: "אני שמח מאוד, זו התחלה טובה. הקהל תמך בי מאוד וזה הרגיש טוב. זה חלום לשחק באצטדיון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully