וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' על פרשת סינר: "אין פרוטוקול מתוקנן וברור"

הסרבי טוען לחוסר יציבות בענף הטניס במקרי סימום ("חייב להיות שינוי"), ותוהה: האם פסקי הדין מושפעים מיכולתם הכלכלית של השחקנים?

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' מבין את ההתקוממות של חלק משחקני הטניס בסבב העולמי על רקע אי השעייתו של יאניק סינר מאליפות ארצות הברית הפתוחה. "אני מבין את התסכול מחוסר היציבות. אנחנו רואים מחסור בפרוטוקול מתוקנן וברור", אמר הסרבי במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הגרנד סלאם.

כזכור, סביב סינר נוצר רעש גדול אחרי שהשתתפותו בטורניר היוקרתי אושרה למרות שהוא נמצא חיובי בשתי בדיקות חומרים אסורים השנה, כאשר בגופו נמצא סטרואיד מסוג קלוסטבול. המדורג 1 בעולם טען כי לא היה מודע לכך שצרך את החומר האסור, דבר שקרה בזמן שהפיזיותרפיסט שלו טיפל באצבע הפצועה שלו, ונמצא דובר אמת.

אלא שטניסאים רבים תהו האם סינר זכה ליחס אוהד וחמק מעונש בזכות מעמדו הגבוה בענף. "אני מבין את הרגשות של הרבה שחקנים ששואלים האם הם מקבלים את אותו היחס", אמר ג'וקוביץ', שהוא אחד ממייסדי ארגון הטניסאים המקצועניים. "זו הסיבה שהקמנו את הארגון, שתמיד תומך בנהלים הוגנים וברורים לצורך טיפול במקרים כאלה. אני מקווה שהגופים שמנהלים את הספורט שלנו ילמדו מזה ויאמצו גישה טובה יותר לעתיד. אני חושב שזה ברור שחייב להיות שינוי".

יאניק סינר טניסאי איטלקי יורד לקבל טיפול. רויטרס
סינר. קיבל הנחה בזכות מעמדו בענף?/רויטרס

ג'וקוביץ' תוהה אם היכולת הכלכלית של שחקן לממן ייצוג משפטי עשויה להשפיע על ההכרעה לגביו במקרי סימום: "להרבה שחקנים היו מקרים דומים, שלא הסתיימו באותו אופן. עכשיו השאלה היא האם זה עניין של אמצעים - האם שחקן או שחקנית שיכולים לשלם סכום כסף משמעותי לעורכי דין, יקבלו ייצוג יעיל יותר לטיעונים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully