וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיניונס הודח מסגל ב"ש, גם יוספי הפצוע ייעדר מול ק"ש

25.8.2024 / 17:05

הקולומביאני איחר לאימון, הקשר לא התאושש מהפציעה בברך ופרץ צפוי לפתוח במקומו. קוז'וך מתלבט בין שני בלמים לשלושה (ב', 20:00, ספורט1)

תקציר ניצחונה של עירוני טבריה 2:3 על הפועל באר שבע בתוספת הזמן בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל באר שבע

דיינר קיניונס, שבכל מקרה לא תוכנן לפתוח בהרכב, איחר היום לאימון ועל כן הודח מהסגל לקראת ההתמודדות עם עירוני קרית שמונה. שחקן נוסף שלא ייכל בסגל הוא תומר יוספי, שלא התגבר על הפציעה שלו בברך, כאשר את מקומו ב-11 אמור לתפוס אליאל פרץ.

ניב אליאסי אמור לפתוח בין הקורות, אבל התחרות עם אופיר מרציאנו מאוד צמודה. המאמן רן קוז'וך תרגל שני מערכים למשחק ומתלבט בין שני בלמים לשלושה. החלוץ ארנולד גאריטה תורגל לסירוגין בהרכב במקום אלון תורג'מן, אולם נראה שקוז'וך יילך עם החלוץ הישראלי. בקישור, לצד פרץ, אמורים לפתוח רועי גורדנה וקינגס קאנגווה. זאהי אחמד ורותם חטואל אמורים להמשיך יחד בכנפיים.

לקראת המשחק אמר קוז'וך: "זה נכון שפתחנו לא טוב את העונה, אבל הליגה מחר מתחילה וזה אירוע אחר לגמרי. אנחנו עובדים קשה, מתקדמים ואני מאמין שנראה קבוצה טובה, לוחמת ומנצחת. תומר לא יהיה כשיר למשחק ואנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להכשיר אותו למשחק הבא".

על נושא הרכש אמר: "אנחנו יודעים איפה אנחנו צריכים להתחזק ועובדים קשה כדי לעשות את זה".

לדבריו הוסיף הקשר רועי גורדנה: "לקחנו את ההדחה בצורה קשה, ברמה האישית והקבוצתית, אבל זה חלק מהחיים של ספורטאי - לפעמים יש גם כישלונות ואכזבות וצריך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו עובדים קשה באימונים ובווידאו ובעזרת השם מחר יהיה בסדר".

אלון תורג'מן שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
הקרדיט בהתקפה כנראה ילך אליו. תורג'מן/ברני ארדוב

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-33 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. עד כה מובילה הפועל באר שבע 6:16 בניצחונות ועוד 10 לא הוכרעו.

* הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה הייתה במאי 2015 - 1:3 ביתי משלושער של רועי קהת. 18 מפגשי ליגה חלפו מאז.

* זו הפעם השלישית שהשתיים נפגשות כבר במחזור הראשון של ליגת העל, וגם בשני המקרים הקודמים קרית שמונה היא זו שאירחה (רק לא בנתניה): לפני שש שנים הסתיים המשחק ב-1:1 ולפני תשע שנים ניצחה הפועל באר שבע 1:3 בחוץ והמשיכה לאליפות.

* רן קוז'וך שיחק שתי קדנציות בעירוני קרית שמונה והיה שותף לעלייה ההיסטורית לליגת העל ב-2006/07. כמאמן יש לו שני ניצחונות ותיקו מולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: נתניה
קהל: 1768

תוצאות משחקי יום שבת:

מכבי בני ריינה - מכבי נתניה 3:4
בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:2
מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4
הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully