וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו גונסאלס חתם ביובנטוס, סרחיו ראמוס על סף מעבר לסעודיה

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 22:50

קשר נבחרת ארגנטינה נרכש מפיורנטינה תמורת כ-38 מיליון יורו, הבלם הוותיק סגר לשנתיים בעולה החדשה, אוגרטה בדרך למנצ'סטר יונייטד

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על איפסוויץ'/ספורט1

העברות

* זה היה ידוע, אבל הפך כעת לרשמי: ניקו גונסאלס, קשרה של נבחרת ארגנטינה, חתם ביובנטוס. גונסאלס, שכיכב בפיורנטינה בעונה הקודמת, נרכש תמורת בסביבות 38 מיליון יורו.

* ריאל מדריד אישרה: ניקו פאס נמכר לקומו האיטלקית תמורת כ-6.5 מיליון יורו וחתם על חוזה עד 2028.

* ברצלונה מכרה את הבלם מיקאיל פיי לראן. במסגרת העסקה שילמו הצרפתים 10.3 מיליון יורו על הבלם הסנגלי בן ה-20, כאשר לבארסה אופציית רכישה חוזרת ב-25 מיליון יורו והיא תכניס 30% ממכירה עתידית של פיי.

* קומו ממשיכה להיבנות במקביל לתחילתה של עונת החזרה שלה לסרייה א', עם צירופו של כישרון מבטיח: הקשר הארגנטינאי מקסימו פרונה, ששייך למנצ'סטר סיטי ובעונה שעברה שיחק כמושאל בלאס פלמאס, יצטרף לאיטלקים עד הקיץ הבא עם אופציה להמשך ההתקשרות.

* בלם נבחרת צ'כיה רובין הרנאץ חתם בהופנהיים, שרכשה אותו מוויקטוריה פלזן תמורת 8 מיליון יורו.

* לא רק ליאור קאסה: גנואה צירפה היום גם את פאביו מירטי, הקשר המרכזי בן ה-21 שגדל ביובנטוס וערך במדיה 58 הופעות בסרייה א'. מירטי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה ורשם הופעה אחת בנבחרת הבוגרת, הושאל לעונה אחת בגנואה.

* איפסוויץ' החתימה את ג'ייק קלארק תמורת 17.7 מיליון יורו מסנדרלנד וכן את דארן אושיי מברנלי, שחתם לחמש שנים ונרכש עבור כ-15 מיליון יורו.

שמועות

* העולה החדשה לליגה הבכירה בסעודיה אל-אורובה קרובה להחתים את סרחיו ראמוס לשנתיים.

* מנואל אוגרטה ממשיך להתקרב למנצ'סטר יונייטד, כך לי פבריציו רומאנו. הקשר חפץ בעסקה, שתושלם אחרי מכירת סקוט מקטומיניי לנאפולי.

* ניקולאס גונסאלס עובר בדיקות רפואיות וצפוי להיות מוצג כשחקנה החדש של יובנטוס היום. פיורנטינה תקבל כ-38 מיליון יורו עבור שחקן הכנף של נבחרת ארגנטינה.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שליברפול תגיש הצעה לאברטון על ג'ארד ברנתווייט. היריבה המרה של האדומים תבקש לפחות 70 מיליון ליש"ט עבור הבלם האנגלי.

* לפי ה"אינדיפנדנט" ארסנל תנסה לבצע מחטף ברגע האחרון ולהחתים את ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו.

* ברייטון בדרך לשתי החתמות: מאט אוריילי יצטרף מסלטיק תמורת 25 מיליון יורו, בעוד פרדי קאדיולו יחתום תמורת 30 מיליון יורו שתקבל פנרבחצ'ה.

* יובנטוס בדרך לרכש כפול נוסף? אחרי שאדמולה לוקמן וטון קופמיינרס הוצבו מחוץ לסגל אטאלנטה, דיווחים רבים באיטליה טוענים שהשניים מתקרבים לצאת, כשהגברת הזקנה מעוניינת בהם.

* מי שעוד לא ויתרה על קופמיינרס היא ליברפול, כך לפי התקשורת האנגלית.

* בדרך חזרה לברזיל: אלכס סנדרו שסיים את חוזהו שיובנטוס צפוי להצטרף בחינם לפלמנגו.

* אל הילאל קרובה לסגור מול מנצ'סטר סיטי על עסקת הרכישה של ז'ואאו קאנסלו: הסעודים יעבירו 35 מיליון יורו לתוכלים, הפורטוגלי יקבל חוזה של 20 מיליון יורו לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully