וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסה חתם בגנואה, אופציית הרכישה תעמוד על 2.2 מיליון יורו

25.8.2024 / 11:10

הקשר הושאל רשמית ממכבי חיפה לקבוצה מהסרייה A תמורת 350 אלף יורו, ובשלב ראשון אמור להשתלב בקבוצה עד גיל 20. אם יירכש תמורת הסכום הנקוב בקיץ, הפועל ירושלים תקבל 20 אחוז

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

ליאור קאסה חתם היום (ראשון) רשמית בגנואה האיטלקית, במדיה ישחק בעונה הקרובה כמושאל ממכבי חיפה. הקשר בן ה-18 שהגיע לכרמל בקול תרועה רמה בינואר האחרון אחרי מאבק עם מכבי תל אביב, ונרכש בסכום של 1.1 מיליון יורו מהפועל ירושלים, לא הצליח למצוא את מקומו ברוטציה של הירוקים ובכל מקרה היה אמור לצאת להשאלה העונה.

כעת הוא יקבל שדרוג מפתיע וישתייך לקבוצה באחת מהליגות הבכירות בעולם, כאשר גנואה שאלה אותו מהירוקים בסכום של 350 אלף יורו. על פי ההערכות באיטליה, בשלב ראשון גנואה תשלב את קאסה בקבוצת הנוער (עד גיל 20), עם פוטנציאל לקידום לקבוצה הראשונה בהמשך.

לוואלה ספורט נודע שההסכם בין הירוקים לקבוצה האיטלקית כולל אופציית רכישה בתום העונה בסכום של 2.2 מיליון יורו. אם קאסה אכן ירשים את ראשי המועדון מהסריה A, הירוקים למעשה ירשמו רווח מרשים על השחקן בתוך עונה וחצי מרכישתו.

ליאור קאסה, גנואה. אתר רשמי, אתר רשמי
מעבר מפתיע. ליאור קאסה במדים החדשים/אתר רשמי, אתר רשמי

מי שמחכה גם כן בקוצר רוח לראות האם קאסה יימכר לאיטלקים, הם אנשי הפועל ירושלים. הקבוצה בה גדל הקשר, תקבל כ-20 אחוז ממכירה עתידית של השחקן ואם אכן גנואה תממש את האופציה, היא תכניס לקופה סכום נאה. בכל מקרה האדומים לא יקבלו כעת כסף, משום שהתנאי הוא ש-20 אחוז ימומשו רק כאשר סכום המכירה או ההשאלה יגיעו לכל הפחות לסכום אותו שילמו הירוקים להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully