וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פריז סן ז'רמן: גם מונאקו מושלמת אחרי 0:2 על ליון

סגנית אלופת צרפת ניצחה בחוץ והותירה את הקבוצה של פייר סאז' ללא נקודות. בן סגיר (65) וקמארה בשער בכורה (80) הכריעו. ליל ניצחה בתוצאה זהה את אנז'ה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על איפסוויץ'/ספורט1

אחרי השישייה המוחצת של האלופה פריז סן ז'רמן לרשת מונפלייה, המחזור השני בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם הסגנית מונאקו, שנותרה גם היא מושלמת בזכות 0:2 בחוץ על ליון, לה אין עדיין נקודות. ליל גברה בתוצאה זהה על אנז'ה, ואילו סנט אטיין "הישראלית" הפסידה 2:0 ללה האבר.

ליון - מונאקו 2:0

המארחת ניצחה בשני המפגשים בעונה שעברה, כחלק ממסע השיקום תחת פייר סאז' שהוביל אותה מהמקום האחרון אל הליגה האירופית, אבל את העונה הזו התחילה רע מאוד. גם החזרה של אלכסנדר לקאזט, שהחל מהדקה ה-17 גם שיתף פעולה עם ז'ורז' מיקוטאדזה שנכנס בעקבות פציעה מוקדמת של ארנסט נואמה, לא עזרה לליון. מונאקו הייתה עדיפה ובאה על שכרה בדקה ה-65, כאשר מגנס אקליוש מסר מצד ימין ואליאס בן סגיר הצליח לבעוט בין שלושה שחקנים אל הרשת של הברזילאי לוקאס פרי. לאמין קמארה, קשר הרכש ממץ, חגג שער בכורה מקרוב אחרי בישול מצד שמאל של קאסום אואטרה בדקה ה-80, ובתוספת הזמן ראה צהוב שני והורחק.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון בין שחקני מונאקו. ALAIN JOCARD/AFP, GettyImages
לא הפתיחה לה ציפתה ליון. אלכסנדר לקאזט/GettyImages, ALAIN JOCARD/AFP

ליל - אנז'ה 0:2

קבוצת הפאר הצרפתית הצטרפה לפריז סן ז'רמן ומונאקו עם מאזן מושלם כשהיא עדיין לא ספגה העונה. ליל פגשה את אנז'ה החלשה ובהתחלה התקשתה, עד שתומא מונייה כבש שער יוצא מן הכלל בדקה ה-34 והעניק לה את היתרון. השער השני שחתם את תוצאת המשחק הגיע רק בתוספת הזמן (90+4) עם מוחמד באיו שהשאיר את הנקודות בבית.

סנט אטיין - לה האבר 2:0
ללה האבר: עבדולאי טורה (57), ארונה סנגאנטה (67)

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

משחקי יום ראשון בליגה הצרפתית:

לאנס - ברסט (16:00)
שטרסבורג - ראן (18:00)
נאנט - אוקזר (18:00)
ניס - טולוז (18:00)
מארסיי - ריימס (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully