וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עונה חדשה, אותה יונייטד": תמונת הייאוש על הספסל

תסכול גדול בקרב האוהדים לאחר ההפסד הדרמטי בברייטון והחילופים התמוהים של טן האח. הארגריבס: "ברונו היה המום וחשב - אתה באמת מוציא אותי?"

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד חשבה ש-2024/25 תיראה אחרת מבחינתה בפרמיירליג, אבל תמונה אחת אחרי הפסד הבכורה שווה יותר מ-1,000 מילים מבחינת האוהדים ומספרת את הסיפור. "עונה חדשה, אותה יונייטד", כתבו בכאב. השדים האדומים פספסו מהפך במשחק החוץ מול ברייטון, כאשר נגיעה על הקו של ג'ושוע זירקזי גרמה לפסילת שער בדקה ה-70, והעונש הגיע עם נגיחה של ז'ואאו פדרו, שקבע 1:2 בדקה ה-95 אחרי עמידה הגנתית איומה של שחקני יונייטד.

בתמונה עוד לפני שריקת הסיום, נראים ברונו פרננדש ואמאד דיאלו, כובש שער השוויון הזמני, מיואשים על הספסל אחרי ששניהם הוחלפו. אואן הארגריבס, אקס יונייטד ופרשן כיום, אמר: "הפנים של ברונו כאשר הוחלף היו המומות, הוא לא האמין. הוא חשב: 'אתה באמת מוציא אותי?'".

לאריק טן האח יש כרגע יותר הפסדי חוץ מאשר ניצחונות בפרמיירליג (16 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-17 הפסדים). בסיום אמר: "מאוד מאוכזב, במיוחד כי שלטנו בשלבים רבים של המשחק. ספגנו שני שערים רכים, היינו צריכים להתגונן טוב יותר כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully