וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע ביזארי ודרמת ענק ב-1:2 של ברייטון על מנצ'סטר יונייטד

ג'ושוע זירקזי, גיבור מחזור הפתיחה של השדים האדומים, קלקל הפעם מהפך מול ברייטון כשנגע עם הברך בכדור של גרנאצ'ו ממש על קו השער וגרם לפסילה (70). ברייטון הענישה ונותרה מושלמת בזכות שער של ז'ואאו פדרו בדקה ה-95

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מאז חזרתה של ברייטון לליגה האנגלית הבכירה, כל משחקה מול מנצ'סטר יונייטד הגיעו להכרעה, כולל ארבעה ניצחונות בחמשת המפגשים האחרונים. היום (שבת) נדמה היה כי הן בדרך לתיקו ראשון מאז מרץ 1983, אבל בתוספת הזמן קפאה הגנת השדים האדומים וז'ואאו פדרו קבע 1:2 דרמטי שהותיר את המארחת מושלמת בפסגת הפרמיירליג. זה יכול היה להיראות אחרת אלמלא רגע ביזארי בדקה ה-70, בו נגיעה עם הברך של המחליף ג'ושוע זירקזי ממש על קו השער, גרמה לפסילה בגלל נבדל ומנעה מהפך של השדים האדומים. העונש כאמור הגיע בדקה ה-95.

זירקזי היה הגיבור של יונייטד בשבוע שעבר, עם שער הניצחון כמחליף מול פולהאם. גם הפעם הוא נכנס מהספסל והיה חלק מהשינוי במחצית השנייה, כשהאורחת נראתה מסוכנת יותר והשיגה שוויון מרגלי אמאד דיאלו, שפתח למרות טרגדיה משפחתית (אשת אביו, בה ראה כאמא, הלכה לעולמה אתמול) ומחק בדקה ה-60 את היתרון של האקס דני וולבק (32). אבל ההולנדי התגלה הפעם כגיבור הטרגי כשקלקל שער של אלחנדרו גרנאצ'ו, וברגעי הסיום גילה שהרגע הזה לא עלה לקבוצתו בשתי נקודות אלא בשלוש.

ז'ואאו פדרו שחקן ברייטון נוגח לרשת מנצ'סטר יונייטד. Steve Bardens, GettyImages
ברייטון מושלמת אחרי שני מחזורים, כמו ב-2017. ז'ואאו פדרו עם שער הניצחון/GettyImages, Steve Bardens

מהלך המשחק

דקה 11: דאלוט הוריד לעצמו כדור ארוך של אונאנה, דהר בצד שמאל והכין נהדר לדיאלו, שמהאוויר בעט החוצה ובזבז הזדמנות נהדרת.

דקה 23: קאסמירו ברח מהשמירה בכדור חופשי שהרים דיאלו מצד שמאל ונגח מעל המשקוף מ-12 מטרים.

דקה 32: גול! כדור מצד ימין עבר את כל הגנת יונייטד והגיע למיטומה בשמאל, היפני החזיר רוחב לתיבת החמש ומי אם לא וולבק דחק אל הרשת של האקסית. 0:1 לברייטון.

דקה 34: דיאלו הרים מצד ימין, רשפורד נגח ונעצר אצל סטיל, אבל את הריבאונד הקפיץ פנימה עם העקב תוך כדי שכיבה. לצערו, הוא היה בנבדל ושער השוויון נפסל.

* וולבק הגיע ל-100 שערים בקריירת המועדונים שלו והשתווה לג'ושוע קינג כשחקן יונייטד לשעבר שהבקיע נגדה הכי הרבה בפרמיירליג - חמישה שערים כל אחד.

דקה 37: פרננדש השתלט יפה ברחבה והשאיר לאחור למאונט, שבעט שטוח והיישר לידיו של סטיל.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אמאד דיאלו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
פתח למרות טרגדיה משפחתית וגם כבש. אמאד דיאלו/רויטרס

דקה 46: מנצ'סטר יונייטד עלתה למחצית השנייה עם זירקזי במקום מאונט. ברייטון הגיעה להזדמנות תוך 15 שניות, אבל מילנר בעט מעל השער מ-17 מטרים.

דקה 52: מילנר נשלח לרחבה אחרי פריצה מסחררת של ז'ואאו פדרו, שלח רגל ארוכה לפני מגווייר וכבר הכניע את אונאנה, אבל דאלוט הגיע בזמן וחילץ לפני הקו.

דקה 58: כמעט השני של וולבק. מינטה הרים כדור חופשי נהדר אל הרחבה, החלוץ נגח מארבעה מטרים אל המשקוף.

דקה 60: גול! מזראווי שלח את דיאלו בצד ימין, שחקן הכנף זרק את הינשלווד ובעט בשמאל כדור חזק שפגע ברגל של דאנק הגולש ונכנס פנימה. 1:1.

דני וולבק שחקן ברייטון כובש לרשת מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
האקס שרודף את יונייטד יותר מכל אחד אחר. דני וולבק/רויטרס

דקה 70: איזה רגע מדהים. דיאלו שלח את פרננדש בצד ימין, הפורטוגלי העביר רוחב וגרנאצ'ו משני מטרים מול שער חשוף בעט על הברך של זירקזי וממנו פנימה. ההולנדי היה ממש על הקו ובעמדת נבדל, ולכן השער נפסל. עדיין 1:1.

דקה 90: אחרי דרישה של יונייטד לנגיעת יד ברחבה, הגיעה בעיטה שטוחה של קאסמירו מחוץ לרחבה, היישר לידיו של סטיל.

דקה 90+3: אנסיסו המחליף השתחרר נהדר וירה מ-20 מטרים, קצת מעל המשקוף.

דקה 90+5: גול! עמוק בתוספת הזמן, המארחת חזרה להוביל עם שער דרמטי. אדינגרה זיהה מיקום רע של הבלמים והרים לז'ואאו פדרו החופשי שנגח בקלות אל הרשת והקפיץ את הקהל המקומי. 1:2 לברייטון.

ג'ושוע זירקי כובש לאחר הבעיטה של אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שוב השפיע, רק לא כמו שקיווה. ג'ושוע זירקזי עם הנגיעה שמנעה מהפך/GettyImages

בשבוע הבא מנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול במשחק המרכזי של המחזור השלישי בפרמיירליג. ברייטון תשחק באמצע השבוע בגביע הליגה ובשבת תתארח אצל ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully