וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפני הכחיש את הפרסום: "למה שאגיד דבר כזה לדה ליכט?"

מאמן באיירן מינכן הודה שהוא "מתרגש" לקראת מחזור פתיחת הבונדסליגה, והתייחס לטענה שלפיה אמר להולנדי שהוא בונה עליו ואז מכר אותו: "זה בכלל לא הגיוני"

תקציר גביע גרמני: אולם - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

מתייס דה ליכט ענד את סרט הקפטן של אייאקס והוביל אותה לעונה חלומית כשהיה בן 19 בלבד. הוא נפרד אחרי הגעה לחצי גמר ליגת האלופות וזכייה בדאבל בהולנד תמורת 75 מיליון יורו ששילמה יובנטוס, אבל דווקא מאז הקריירה בירידה.

ההולנדי התקשה להתאקלם בסרייה A האיטלקית וב-2022 נמכר לבאיירן מינכן תמורת 67 מיליון יורו. בחלוף שנתיים ואחרי שגם בבוואריה לא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן הרכב ומנהיג, המאמן אריק טן האח דרש מראשי מנצ'סטר יונייטד לרכוש אותו ואחרי מו"מ אינטנסיבי קיבל אותו עבור כ-45 מיליון יורו. היום ב-14:30 (שבת, ישיר בספורט1) הוא עשוי לעלות לראשונה בהרכב השדים האדומים במשחק החוץ מול ברייטון, אבל בינתיים היה זה דווקא וינסנט קומפני, מאמנה החדש של באיירן מינכן, שסיפק התייחסות לדה ליכט.

רבים ציפו שבלם העבר ישקם את מעמדו של דה ליכט בבאיירן מינכן, אלא שהוא דווקא הסכים לוותר על שירותיו של ההולנדי בן ה-25. לפי "האתלטיק", קומפני אף מכר את דה ליכט אחרי שאמר לו לפני מספר שבועות שהוא יהיה הבלם הראשון בהיררכיה ולאחר מכן התנצל בפניו והסביר לו שהוא לא עומד מאחורי מכירתו.

מתייס דה ליכט, בלם נבחרת הולנד. GettyImages
"זה בכלל לא הגיוני". קומפני על שחרור דה ליכט/GettyImages

מחר באיירן מינכן תתארח אצל וולפסבורג (16:30, ספורט4) וכאשר נשאל קומפני על עניין דה ליכט במסיבת העיתונאים לקראת מחזור הפתיחה, הבהיר: "מעולם לא אמרתי דבר כזה. בוודאי שלא. זה היה מאוד מטופש מצדי לומר דבר כזה - זה בכלל לא מתאים לתכנון הסגל שהיה לנו. למה שאגיד דבר כזה לשחקן שצפוי לעזוב? זה בכלל לא הגיוני".

על פתיחת העונה כמאמן ראשי בבאיירן מינכן, אליה הגיע מברנלי שאיתה ירדה לליגת המשנה באנגליה, אמר הבלגי: "אני לא לחוץ, אלא מחכה כבר למשחק הראשון בבונדסליגה. זה אתגר גדול ואנחנו מוכנים אליו, עכשיו זה תלוי בשחקנים. אני מתרגש".

קומפני כצפוי סירב לנקוב ב-11 שיפתחו, אולם אמר על בחירת ההרכב: "בתחילת הדרך צריך לבחור הרכב דיי במהרה וכך אתה לומד את השחקנים תוך כדי תנועה. תמיד צריך לשמור על יצירתיות ולהקשיב לאינסטינקטים, אחרת גם מחשב יכול לעשות את העבודה שלי". לירוי סאנה הפצוע ייעדר ובקישור צפויים לעלות פלהיניה שנרכש מפולהאם ומייקל אוליסה שכיכב במשחקים האולימפיים במדי צרפת ומומש סעיף השחרור שלו בקריסטל פאלאס שעמד על 60 מיליון יורו.

באיירן מינכן ניצחה ב-12 מ-13 מפגשיה האחרונים עם וולפסבורג, שאפשר לומר שגם לה יש מאמן יחסית חדש על הקווים כי ראלף האזנהוטל מדריך אותה מאז חודש מרץ ובקיץ ביצע שינויים משמעותיים, בדגש על החלק האחורי בכך שצירף את השוער קמיל גרבארה מפ.צ. קופנהאגן והבלם היווני קונסטנטינוס קולייראקיס שנרכש מפאוק סלוניקי ויגיע בשבוע הבא. הפעם אחרונה שוולפסבורג לא הפסידה לבאיירן הייתה במשחק שאירחה, ב-2:2 ב-14 במאי 2022.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במחזור השני באיירן מינכן תארח את פרייבורג. האלופה באייר לברקוזן תארח בשבת (31.8) את ר.ב. לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully