וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שחזרת: 2:3 משוגע ללברקוזן על גלדבאך במשחק הפתיחה

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 0:01

טירוף בפתיחת הבונדסליגה: וירץ החמיץ פנדל אך תיקן בדקה ה-101 כדי להעניק לווינרית הגדולה של אירופה עוד ניצחון ברגעי הסיום. ג'אקה התכבד בשער הראשון של 2024/25 עם טיל אדיר מחוץ לרחבה, גלדבאך חזרה מ-2:0 ל-2:2 - אך זה לא הספיק

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 3:2/ספורט1

עונת 2024/25 בבונדסליגה נפתחה הערב (שישי) עם דרמה טיפוסית, כשהאלופה המכהנת באייר לברקוזן רשמה 2:3 מטורף על בורוסיה מנשנגלדבאך. אחרי הזכייה הדרמטית בסופרקאפ הגרמני, המכונה המשומנת של צ'אבי אלונסו פתחה ברגל ימין - אך זה הלך כל כך קשה, ושוב אופי מברזל ונסים בתוספת הזמן הוליכו לשלוש הנקודות.

הפתיחה היתה מהממת, לא פחות: גרניט ג'אקה ניצל כדור שהורחק אליו אחורנית כדי לשחרר טיל אדיר בנגיעה אחת מחוץ לרחבה, הישר לחיבוריו של יונאס אומלין שנותר חסר אונים בין הקורות (12). השוויצרי לא חגג מול הקבוצה בה שיחק בעבר. פלוריאן וירץ המסחרר המשיך מאותה נקודה בה עצר אשתקד והכפיל בדקה ה-38.

גלדבאך - הקבוצה היחידה בבונדסליגה שמנעה מלברקוזן למצוא את הרשת אשתקד - שוב הערימה קשיים. לאחר ששער מצמק של טים קליינדיינסט נפסל על ידי VAR בדקה ה-43, אחד של ניקו אלבדי אושר על ידי מערכת המסך בדקה ה-60. ואז, בדקה ה-85, קיבלנו דרמת שיפוט נוספת: קליינדיינסט שוב מצא את הרשת, השופט שוב הלך ל-VAR - ואישר את הכיבוש.

הדרמה הגיעה לשיא 11 דקות בתוך תוספת הזמן, כשהאלופה שיודעת דבר או שניים על ניצחונות בשניות האחרונות קיבלה פנדל בחסות ה-VAR. אומלין אמנם הצליח להדוף את הבעיטה של וירץ - אך השחקן המצטיין של העונה שעברה הגיע ראשון לריבאונד וכבש אותו כדי לקבוע 2:3 משוגע. זהו השער ה-18 (!) שלברקוזן כובשת אחרי הדקה ה-90 מאז פתיחת העונה שעברה.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
איזו דרמה!/רויטרס

אף אחד מבין שחקני הרכש של צ'אבי אלונסו שהגיעו הקיץ לא קיבל את חולצת ההרכב ושניים מהם שולבו כמחליפים - מרטין טרייה (65) ואלש גרסיה (82).

משחקי שבת בגרמניה

לייפציג - בוכום
הופנהיים - הולשטיין קיל
פרייבורג - שטוטגרט
אוגסבורג - ורדר ברמן
מיינץ - אוניון ברלין
בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully