וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גנדלמן כבש שער ניצחון מול פרטיזן ונאתכו, אצילי בישל

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 23:58

הקשר הלוהט העניק לגנט 0:1 בבלגרד בפלייאוף הקונפרנס ליג, 15 דקות לנאתכו. שחקן הכנף של אומוניה ניקוסיה הכין את ה-0:6 מול זירה. 60 דקות ותיקו לאבו פאני

תקציר ניצחונה של גנט 0:1 על פרטיזן בלגרד משער של עומרי גנדלמן בפלייאוף הקונפרנס ליג/ספורט1

עומרי גנדלמן לא עוצר. אחרי הצמד לרשת סילקבורג בשבוע שעבר ושער הליגה מול ווסטרלו, הקשר הישראלי העניק הערב (חמישי) לגנט ניצחון חוץ 0:1 בפלייאוף הקונפרנס ליג על פרטיזן בלגרד, אצלה ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-75. סוון קומס הרים מצד ימין בדקה ה-16 והקשר הישראלי השתחרר מהשמירה ונגח אל הרשת מארבעה מטרים. פרטיזן לא הצליחה להשוות גם אחרי כניסתו של נאתכו ותצטרך להפתיע בשבוע הבא כדי לא להיות מודחת ממפעל אירופי שלישי העונה (התחילה במוקדמות האלופות). נזכיר כי זו העונה השנייה של גנדלמן במדי הקבוצה הבלגית: היו לו 11 שערי ליגה ועוד שניים באירופה בעונת הבכורה שלו כליגיונר.

בניגוד למכבי חיפה שהודחה כבר בסיבוב המוקדמות השני, עומר אצילי ישחק בשלב הליגה בקונפרנס ליג. שחקן הכנף של אומוניה ניקוסיה נכנס בדקה ה-63 ושבע דקות לאחר מכן בישל יפה בתרגיל בכדור חופשי לווילי סמדו שהשלים צמד וקבע 0:6 על זירה. סמדו גם החמיץ פנדל (31) ופרט אליו השתתפו בחגיגה אמין חמאס (13), מריוש סטפינסקי (45 ו-54) ואבנדרו (60), כשהגומלין באזרבייג'אן הפך להיות לפרוטוקול בלבד.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

עומרי גנדלמן שחקן גנט כובש לרשת פרטיזן בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עומרי גנדלמן כובש מול פרטיזן בלגרד/GettyImages, Srdjan Stevanovic

צפו בבישול של אצילי

הבישול של עומר אצילי מול זירה/ספורט1

* מוחמד אבו פאני, שהורחק לשני משחקים בעקבות מעורבותו בקטטה בליגה ההונגרית, פתח בהרכב של פרנצווארוש ושיחק 60 דקות ב-0:0 המאכזב בבית מול בוראץ באניה לוקה. הגומלין הפלייאוף הליגה האירופית יהיה בשבוע הבא בבוסניה.

* דני גרופר ישב על הספסל של לודוגורץ, שנראית בדרך הבטוחה אל הליגה האירופית אחרי 0:4 קליל בבית מול פטרוקוב ממולדובה במשחק הראשון בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully