וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מעורבותו בקטטה: מוחמד אבו פאני הורחק משני משחקים

הקשר ספג כרטיס אדום בדרבי נגד אויפשט, עמד לדין בהתאחדות ההונגרית. הערב הוא צפוי לעלות בהרכב פרנצווארוש בפלייאוף הליגה האירופית נגד בוראץ הבוסנית

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

מוחמד אבו פאני עמד לדין בהתאחדות ההונגרית בעקבות הכרטיס האדום שספג בשבת במדי פרנצווארוש בדרבי נגד אויפשט, מכיוון שהיה מעורב בקטטה עמוק בתוספת הזמן. הבוקר (חמישי) נקבע עונשו של הישראלי, שהורחק משני משחקים.

אבו פאני כבר לא היה על המגרש כאשר ספג את הכרטיס האדום בדקה ה-90+12 בניצחון 0:1 על אויפשט. האירוע התרחש כאשר כדור התגלגל ליד ספסל פרנצווארוש וז'ואאו נונס מאויפשט ניסה להרים אותו ולהוציא חוץ, אבל הישראלי ככל הנראה מנע זאת ממנו, מיד נדחף על ידי השחקן האורח וכך פרצה מהומה שבגינה הורחק אבו פאני, בעוד מגן אויפשט ספג כרטיס צהוב וגם לא נענש בוועדת המשמעת שנערכה בעקבות האירוע.

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. רויטרס
הרחקה מהמשחקים הקרובים בהונגריה. אבו פאני/רויטרס

ועדת המשמעת נערכה אמש ובה כאמור הוחלט כי אבו פאני יורחק משני משחקים. הוא לא היחיד, כי גם פיזיותרפיסט אויפשט נענש על חלקו במהומה ולא יישב על ספסל הקבוצה בשלושת משחקיה הבאים.

יש לציין שאבו פאני אמנם ייעדר ממשחקי הליגה הבאים של פרנצווארוש בהונגריה, אולם צפוי לפתוח בהרכב כרגיל הערב במשחק הבית נגד בוראץ באניה לוקה הבוסנית בפלייאוף הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully