וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לקראת מכבי פ"ת: "מקווה שבשבוע הבא ננחית חיזוק"

"מקווה שבשבוע הבא נתחזק", אמר דראפיץ', בעוד רומן הוסיף: "דברים לוקחים זמן, עובדים על זה". שמיר, גולסה ודמשקאן ייעדרו אצל האורחת בשבת (19:00)

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בני סכנין

אחרי שהגיעה לחצי גמר גביע הטוטו, בני סכנין רוצה לפתוח גם את הליגה בצורה טובה. בסכנין מנסים להביא לכך שקהל גדול יגיע העונה למשחקי הבית לתמוך בקבוצה.

"יש התרגשות כמו לפני כל עונה", סיפר המאמן סלובודן דראפיץ'. "אנחנו רוצים להתחיל את העונה ולהראות מה עשינו בהכנה. זה מרגש כשיש עונה חדשה ואנחנו מקווים מול מכבי פתח תקוה לפתוח ברגל ימין. התכוננו טוב, אבל אנחנו מחכים לעוד כמה שחקנים ואני מקווה שכבר בשבוע הבא ינחתו כמה שחקנים חדשים. אנחנו קבוצה חדשה, כי עזבו תשעה-עשרה שחקנים מהעונה הקודמת והגיעה אותה כמות של שחקנים חדשים. אני חושב שהבאנו הרבה שחקנים איכותיים ואני מקווה שהעונה הזו לא תהיה פחות מוצלחת מהעונה הקודמת. אני קורא לכל האוהדים להגיע ולתמוך בנו".

גם הבלם מארון גנטוס התייחס למשחק ולצורך בקהל: "מחר זה המאני טיים. יש לנו משחק קשה נגד מכבי פתח תקוה ואנחנו יודעים שהם נמצאים בכושר טוב אחרי ששיחקו באירופה. אנחנו מצד שני התכוננו טוב למשחק ונבוא לקחת שלוש נקודות. אני קורא לכל הקהל שלנו לבוא ולתמוך בנו כי ביחד נביא את שלוש הנקודות".

מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ'. דני מרון
עונה מרגשת בפתח. דראפיץ'/דני מרון

מכבי פתח תקוה

האורחת תגיע לעכו עם רצף לא מחמיא של שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, שער זכות אחד בלבד ומה שמסתמן כחוסר מוכנות לפתיחת הליגה. דן רומן, שיערוך מחר הופעת בכורה כמאמן בוגרים בליגת העל, יחסר את החלוץ המולדבי ויטלי דמשקאן, כאשר על פי דברי אנשי הקבוצה הבעיה טמונה בכך שלא הגיע השחרור הבינלאומי שלו - דבר שבדרך כלל מתקבל בתוך ימים ספורים. צמד הקשרים עדן שמיר ואייל גולסה עדיין לא מוכנים מבחינת כושר משחק וגם הם לא יהיו בסגל.

"תוצאות זה תהליך", אמר רומן במסיבת העיתונאים. "זה הכדורגל. צריך למצוא את האיזון בין תוצאות לתהליך. אנחנו מנסים לייצר סגנון משחק שהוא קצת קשה בכדורגל. לחץ גבוה, לשלוט בכדור, זה דברים שלוקח זמן ללמוד. וברור שהתוצאות זה הדבר החשוב כי אם לא יהיו תוצאות אז לא יהיה תהליך. ככה זה עובד".

על תוכניות הרכש שמתעכבות הוסיף רומן: "יש דברים שלוקח להם יותר זמן להבשיל. זה נכון גם מבחינת הזרים. בטח כשיש מלחמה בחלון הנוכחי אז הדברים לוקחים קצת זמן. אנחנו צריכים עוד להתחזק ואנחנו עובדים על זה. החיזוק הזה יגיע. מה שנמצא מאחורי הקלעים נשאיר מאחורי הקלעים. אנחנו מהצד שלנו מכל הרמות, מקצועית ומנהלתית, מנסים לעשות כל מה שאפשר כדי שיהיה לנו סגל כמה שיותר חזק".

על היריבה במשחק הפתיחה: "בני סכנין קבוצה טובה. יהיה משחק קשה. סלובודאן דראפיץ' מאמן מצוין, אנחנו מכירים אותו וידעים מה הסגנון משחק שהוא אוהב. נבוא מוכנים, אבל גם הם יבואו מוכנים. נעשה הכל כדי לנצח".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ויטלי דמשקאן, חלוץ מכבי פתח תקוה. באדיבות מחלקת המדיה, מכבי פתח-תקוה, אתר רשמי
שוב בחוץ. דמשקאן/אתר רשמי, באדיבות מחלקת המדיה, מכבי פתח-תקוה

טריוויה

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי פתח תקוה על בני סכנין היה בינואר 2019 עם 0:1 של תאי בריבו בדוחא. השריד היחיד מאז: מארון גנטוס שפתח בהרכב המארחת. מאז היו שלושה ניצחונות של סכנין ועוד שתי תוצאות תיקו.

* מכבי פתח תקוה לא הפסידה כבר עשור במחזור הראשון של ליגת העל. האחרונה שניצחה אותה בפתיחת עונה הייתה מכבי תל אביב (0:3 בחוץ בספטמבר 2014).

* בני סכנין כבשה וספגה בכל חמשת משחקיה בגביע הטוטו: שני ניצחונות 1:2, שני הפסדים כאלה וגם 2:2.

* מכבי פתח תקוה הפסידה בכל ששת משחקיה הרשמיים מאז הזכייה בגביע המדינה והבקיעה במהלכם רק שער אחד.

* דן רומן יעמוד על הקווים לראשונה כמאמן ראשי בליגת העל. בימיו כשחקן היו לו שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים מול בני סכנין, כולל אחד מכל סוג כקשר מכבי פתח תקוה ב-2009/10.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: עכו
קהל: 850

משחקי מחזור הפתיחה:

שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 20:00: מכבי חיפה - עירוני טבריה (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)

שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט1)

*** מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (נדחה למועד שטרם נקבע)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully