וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול שוקל שינוי מערך, מימר עשוי לפתוח עם גנאים

23.8.2024 / 13:25

נתניה תחסר את ורגאס וטבארש נגד ריינה (שבת, 19:00, ספורט3) ועשויה לעבור לארבעה בהגנה. מימר ייתן קרדיט לאבו פרחי מנגד

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

בני ריינה

ריינה תפתח מחר את ליגת העל כשתארח באצטדיון גרין את מכבי נתניה. ריינה שסיימה את העונה שעברה בפלייאוף העליון והייתה אחת הקבוצות המלהיבות של הליגה, תשמח לשחזר את ההישג על אף השינויים הגדולים שנעשו בסגל, בעיקר בחלק הקדמי. שרון מימר שפותח עונה שלישית במועדון, יחסר מחר את אזקיאל הנטי הפצוע, כאשר גם הקשר מוחמד אוסמן בספק גדול בגלל פציעה ורק באימון הערב יוחלט סופית אם יוכל לשחק או לא.

אם אוסמן לא יהיה כשיר, צפוי איהאב גנאים לפתוח במקומו בקישור, כאשר נראה שמקומם של רועי שוקרני וגיא חדידה מובטח. בהתקפה יפתחו קייס גאנם וסייד אבו פרחי, שהשתלב נפלא בקבוצה, כאשר סער פדידה ומוחמד שכר מתמודדים על מקום נוסף בחלק הקדמי.

"מתרגשים להתחיל עונה חדשה בריינה, אחרי עונה טובה שלנו", אמר מימר לקראת המשחק. "אנחנו מקבלים את מכבי נתניה שהיא קבוצה מצויינת, אתגר גדול כבר על ההתחלה. עשינו הכנה טובה, אנחנו מאוד מאמינים בקבוצה ונקווה באמת להתחיל ברגל ימין, לבוא ולהראות את הדרך שלנו מההתחלה".

שחקן בני ריינה סייד אבו פרחי ליד קפטן הפועל ירושלים עומר אגבדיש. דני מרון
השתלב במהירות. אבו פרחי/דני מרון

מכבי נתניה

מכבי נתניה שעברה מהפכה גדולה בסגל, פותחת במשחק חוץ קשה. מרקו בלבול יחסר מחר את צמד הזרים פרדי ורגאס והריברטו טבארש שעדיין פצועים, כאשר גם לואי חלף שהצטרף לפני יומיים, ככל הנראה לא יכלל בסגל. בלבול צפוי לשמור על מרבית ההרכב שפתח בחצי גמר גביע הטוטו, בשבוע שעבר, כאשר רז מאיר צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי. המאמן עשוי לפתוח הפעם בקו של ארבעה בהגנה, כאשר מוחמד ג'טיי יפתח לצידו של איתי בן שבת ועוד שחקן קישור ישחק במקום יובל שדה.

"קודם כל תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה", אמר המאמן לקראת המשחק. "כמובן שבני ריינה קבוצה שעשתה עונה נפלאה ודי שמרה על הסגל שלה, זו קבוצה חזקה מאוד. נבוא הכי מוכנים למשחק הזה, עשינו הכנה טובה בגביע טוטו ואנחנו רוצים להמשיך ביכולת שלנו".

על הצטרפותו של לואי חלף לקבוצה אמר בלבול: "אני באמת שמח שהוא הגיע. עקבנו אחריו, רצינו אותו והוא הגיע. בסך הכל העמקנו את הסגל, יש תחרות טובה על כל עמדה, לאט לאט נכניס לכושר את השחקנים שבאו, הם לא שיחקו הרבה זמן. בסופו של דבר, למכבי נתניה תהיה קבוצה טובה כי הולכת להיות עונה קשה. אנחנו צריכים סגל רחב, כדי שנביא את הכדורגל שאנחנו רוצים שהשחקנים יציגו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רז מאיר מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימשיך בצד שמאל? רז מאיר/ברני ארדוב

טריוויה

* בני ריינה מחפשת ניצחון היסטורי על מכבי נתניה, אחרי שלושה הפסדי ליגה ותיקו אחד עד כה, ועוד תיקו מאופס בגביע הטוטו לפני כשנה.

* גם בעונה שעברה נפגשו השתיים במחזור הפתיחה, רק שמכבי נתניה הייתה זו שאירחה. שער עצמי של השוער תומר צרפתי סידר אז לריינה 1:1 בדקה ה-90.

* גם את המשחק הביתי הראשון שלה בעונה הקודמת סיימה בני ריינה ב-1:1 (מול הפועל באר שבע במחזור השני). זו הייתה התוצאה גם במשחק הבית הראשון בעונת הבכורה בליגת העל (מול הפועל חיפה).

* מכבי נתניה סיימה את העונה הקודמת עם חמישה משחקי חוץ ללא הפסד, מתוכם שלושה ניצחונות וארבעה שערים נקיים.

* הפעם האחרונה ששרון מימר ניצח את מכבי נתניה הייתה 1:2 עם הפועל חדרה בדצמבר 2020. מאז רשם חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו כשאימן מולה בליגה.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: גרין
קהל: 1506

משחקי מחזור הפתיחה:

שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 20:00: מכבי חיפה - עירוני טבריה (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)

שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט1)

*** מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (נדחה למועד שטרם נקבע)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully