וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הייתי רוצה עוד 3-4 שחקנים, אבל יש רצוי ויש מצוי"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 20:25

מאמן מכבי חיפה דיבר על עזיבת קורנו ("אפשרנו לו להגשים חלום") וזו הצפויה של סונדגרן ("החלטה משותפת"), וגם - צירוף אנסימבה ("מאוד רצינו אותו, יתרום לנו רבות"), סבע ("לא יכול לשפוט אף אחד") והשינויים הרבים: "נכשלנו באירופה ולא צריכים סגל גדול מדי"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

אחרי ההדחה הכואבת מאירופה וההעפלה לגמר גביע הטוטו, תפתח ביום שבת הקרוב (20:00, ספורט4) מכבי חיפה את עונת 2024/25 בליגת העל במשחק בית מול עירוני טבריה. הירוקים לא מגיעים אליו במצב אופטימלי, בלשון המעטה: ויטל אנסימבה אמנם חתם היום ונכנס לנעליו של פייר קורנו, אולם גם דניאל סונדגרן קיבל אישור לעזוב וברק בכר יצטרך לתמרן בחוליית ההגנה שלו.

"קצת פרופרוציות, אנחנו נמצאים במלחמה ומתעסקים גם בבעיות האלה שלנו", אמר בכר במסיבת העיתונאיום הסיום. "עזב אותנו אחד השחקנים הכי טובים שלנו, שזה פייר קורנו. נתן שנתיים מדהימות ותרם המון למועדון, שגם נתן לו הרבה ואפשר לו להגשים חלום ולשחק בליגה הראשונה בצרפת. היה קשה מאוד לעצור אותו, ההנהלה הגישה לו הצעה מאוד נדיבה, אבל הוא קיבל הצעה מהליגה הבכירה בצרפת וקרוב לבית. לא קל להיפרד משחקן כזה משמעותי שנקשרתי אליו באופן אישי, אני בטוח שיצליח שם".

על דניאל סונדגרן: "העניין המשפחתי מאוד חשוב לו והגענו להחלטה משותפת שיעזוב. יש עוד הרבה שחקנים שעוזבים. נכשלנו במטרה שלנו באירופה ולא צריכים סגל גדול מדי, אז יש שינויים. יש גם שחקנים שיגיעו, אנחנו עובדים קשה כדי לעצב את הסגל כמו שאנחנו רוצים. גם נגיע למטרה הזו".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא דרך אידיאלית לפתוח עונה. בכר/שלומי גבאי

על ויטל אנסימבה: "הוא שחקן שבאמת מאוד רצינו שיגיע, לשמחתי הוא פה. הוא מאוד מוכשר ומתאים למכבי חיפה, הוא יתרום לנו הרבה. אנחנו נשב ונבדוק את מצבו הגופני, הוא בא מפגרה וכושר משחק בטוח אין לו. נכניס אותו לעניינים לאט לאט. הוא אמור למלא חלל גדול בצד שמאל ואני מאמין שיעשה את זה".

על ההכנה: "אנחנו לא באים לסכם אם הייתה הכנה טובה או לא. אנחנו עדיין בתחילת העונה. ברור שהייתי רוצה עוד 3-4 שחקנים, אבל יש רצוי ויש מצוי. אנחנו בתקופה לא נורמלית ועובדים קשה על הרבה עסקאות, חלק גם נפלו ברגע האחרון. יש הרבה עניינים בתקופה האחרונה סביב הקבוצה ואני מקווה שיהיו עסקאות שיבשילו. אני מאמין בכל המערכת, מהראשון ועד האחרון. אנחנו עובדים טוב, יש פה בסיס טוב וקבוצה חזקה. צריך להסתכל על הדברים הטובים. יש לנו משחק מול קבוצה נחושה ונלהבת ביום שבת וצריך לבוא כמו שצריך. נבוא ונעשה משחק טוב, ונתחיל את העונה ברגל ימין. זו המטרה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
ויטל אנסימבה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"יתרום לנו רבות, נכניס אותו לעניינים לאט לאט". אנסימבה/אתר רשמי, מכבי חיפה

על שריף כיוף וההגנה: "יש לנו שוער טוב, אנחנו סומכים עליו ומאמינים בו. כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. ההגנה מספיק טובה. הגיע מגן שמאלי חדש ויש את קני ששיחק במחצית השנייה אחרי שלא ישן בלילה אחרי הלידה. לא חושב שתהיה לנו בעיה בהגנה. יש לי ביטחון בסגל ובטח בשחקני ההגנה. נצטרך להתחזק במקומות מסוימים, אבל אני מאמין במה שיש".

על הסגנון: "יש DNA של מועדון ושל מאמן, אתה רוצה להיות מכבי חיפה ההתקפית והלוחצת, אבל זה בא ביחד עם האחראית והמסודרת. תמיד נחפש עוד שערים ולשחק את הכדורגל שהקהל רוצה. רוצים לשמח את הקהל האדיר שמאחורינו".

על עבדולאי סק ופרנזי פיירו: "הם שחקנים מצוינים וגם אישיות בחדר ההלבשה. איך שפיירו הגיע למחנה האימונים בספרד, אחרי שקיבלנו חמישייה מהאולימפית, הוא הרים את כולם ונתן ביטחון. זה מעבר לשחקן כדורגל. גם סק, אחרי כל מה שעבר. הוא הגיע רעב ומאוד נחוש. הוא רוצה להחזיר למועדון ולקהל על האהבה הרבה שהוא מקבל. הם מאוד משמעותיים, גם מקצועית וגם מעבר".

על דיא סבע: "כל האירוע הזה קשור למחלוקת שאנחנו נתקלים בה בכל מקום במדינה. אני לא יכול לשפוט אף אחד. דיא סבע מאז 7 באוקטובר דיבר לא פעם ולא פעמיים על המצב במדינה ועשה מה שהוא יכול. היום הוא היה באוהל ההנצחה של האוהדים לאות הזדהות. יש כאלה שבעדו ויש כאלה שנגדו, אבל האוהדים כולם בעד מכבי ורוצים שהיא תצליח. לכן צריך לסגור את זה בתוך מכבי, בתוך המשפחה. למלחמה הזו יש השלכות ועוד יהיו לה השלכות על כל אחד מאיתנו. לכדורגל יש את היכולת לתת קצת שפיות וקצת נחת, קצת בריחה מהמציאות הלא נורמלית שאנחנו נמצאים בה. אז צריך לחבק את זה - זה הצד שלי בעניין".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, עם דיא סבע. ברני ארדוב
בכר על סבע: "כל האירוע הזה קשור למחלוקת שאנחנו נתקלים בה בכל מקום במדינה"/ברני ארדוב

על היריבה בשבת אמר המאמן הירוק: "ראינו את טבריה, אנחנו מכירים אותם. יש להם אחלה מאמן שאני מכיר אישית. אני עוקב אחריו כבר כמה שנים והוא עושה עבודה מצוינת. זו קבוצה מצוינת ושמחה, עם אמביציה מאוד גדולה. בלי לזלזל באף אחד, אנחנו צריכים לבוא עם הטירוף של הקהל ולהראות את מכבי חיפה שראינו במשחק הגומלין מול סבאח. אטרקטיבית ולוחצת. צריכים להיות מאוחדים יחד".

שון גולדברג: "המטרה שלנו הייתה לשחק באירופה, כמו שעשינו בשנים האחרונות באופן רציף. כמובן שזה מאכזב, אבל זה קרה. היו גם הרבה נקודות אור במשחק השני שלקחנו איתנו. אנחנו מתרכזים בעונה ובאים להראות מה אנחנו שווים. יש סגל מצוין, צוות נהדר ואני בטוח שנראה את זה על המגרש. יהיה פחות עומס, יהיה לנו יותר זמן להתארגן ולהגיע יותר מוכנים לכל משחק בליגה".

על העזיבות הרבות: "בכדורגל יש דינמיות, דברים משתנים מיום ליום ובטח מעונה לעונה. יש המון שחקנים שהתקדמו וחלק שבגלל המצב לא המשיכו איתנו. עזבו שחקנים מדהימים וכל אחד מהם נהדר, אבל בסופו של דבר יש סגל מצוין. חבר'ה שהוכיחו את עצמם וחבר'ה רעננים וצעירים. נוכיח לכם מה אנחנו שווים".

על עירוני טבריה וההצהרה של יניב בריק, שאמר לקראת המשחק בשבת שהוא "מעדיף להתחיל עם הסטייק כשעושה על האש", השיב גולדברג: "אחלה יניב בריק, קודם כל. אנחנו בעיקר מסתכלים על עצמנו, חשוב לנו להתחיל את העונה ברגל ימין. אנחנו מכבדים מאוד את טבריה ויודעים שהיא קבוצה טובה שמנסה לשחק כדורגל תוסס והתקפי, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. ברק מכין אותנו היטב ואנחנו רוצים לשמח את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully