וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפו של פייר קורנו: ויטל אנסימבה חתם לשנתיים במכבי חיפה

22.8.2024 / 15:01

המגן הקונגולזי בן ה-31 הצטרף בחוזה לשנתיים, ישחק עם המספר 14 ונכנס לנעליו של הצרפתי שעזב לסנט אטיין עקב המצב: "כשהגעתי הרגשתי את האנרגיות הטובות, זה מועדון גדול". שיחק בשנתיים האחרונות בבורדו והפך שחקן חופשי לאור התפרקותה

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

מכבי חיפה מצאה מחליף לפייר קורנו: בצל עזיבתו של המגן השמאלי המצוין לסנט אטיין, הודיעו היום (חמישי) הירוקים על צירופו לשנתיים של ויטל אנסימבה, שסיים לאחרונה את דרכו בבורדו.

"אני מאוד שמח וגאה להיות פה", אמר לאתר הרשמי שחקן הרכש, שילבש את החולצה מספר 14. "מכבי חיפה מועדון גדול, כשנחתתי והגעתי לפה הרגשתי את האנרגיות הטובות. מקווה שאתחיל להתחבר לחבריי לקבוצה ולאוהדים. מחכה כבר לפגוש את הקהל הנהדר בשבת, ראיתי הרבה סרטונים שלהם וזה מדהים".

לפי דיווחים בצרפת, אנסימבה החזיק בהצעה נוספת - מפריז FC, גם היא מליגת המשנה הצרפתית - אולם העדיף את זו של הירוקים. המגן בן ה-31, שרשם בעברו שתי הופעות בנבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, הוא יליד אנגולה ששיחק לכל אורך הקריירה בצרפת, בעיקר בליגות הנמוכות עד הפריצה. ב-2022 הוא עבר עם סיום חוזהו בקלרמון לבורדו ולאחרונה הפך לשחקן חופשי לאור פשיטת הרגל של בורדו - שלא במקרה ממנה כבר הגיעו לישראל ז'אן מרסלן שחתם בבית"ר ירושלים ואיסוף סוסוקו שעבר למכבי תל אביב. גם שחקן הכנף ז'רמי ליבולאן הוזכר כמועמד למכבי חיפה.

ויטל אנסימבה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מספר 14 החדש בירוק. אנסימבה/אתר רשמי, מכבי חיפה

אנסימבה ערך 34 הופעות בליגה הצרפתית הבכירה, כבש שער אחד ובישל ארבעה במדי קלרמון בעונת 2021/22 ובסיומה עבר לבורדו שהייתה בליגת המשנה. בעונה הראשונה בבורדו כבש שער אחד ובישל עוד תשעה שערים ב-31 הופעות ב"ליג 2", בעונה האחרונה חווה ירידה ורשם שער אחד ובישול אחד ב-26 משחקים, ירידה שהגיעה גם בעקבות שתי פציעות שהשביתו אותו למספר שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully