וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בקהל: בית"ר מצפה לכ-20 אלף אוהדים נגד אשדוד

22.8.2024 / 11:40

15 אלף כבר הבטיחו מקומם בטדי בראשון (20:15, ספורט3). נציגי רודריגס בדקו אפשרות שיגיע ובמועדון לא פוסלים, אך מתמקדים באופציות אחרות

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

הציפיות מבית"ר ירושלים גדולות, ובהתאם להן הקהל בטירוף: כ-15 אלף אוהדים של הקבוצה מעיר הבירה הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי במשחק פתיחת העונה של הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון (20:15, ספורט3), כאשר במועדון צופים שיגיעו בסופו של דבר כ-20 אלף איש. עם זאת, היום (חמישי) התעוררה בעיה רצינית שעלולה לאלץ את בית"ר לנדוד לאצטדיון בלומפילד, שכן בעקבות ההופעה של עדן בן זקן לפני שבוע, כר הדשא בטדי במצב רעוע.

איסמעילה סורו הפצוע ייעדר ולכן ירין לוי ימשיך לקבל קרדיט במרכז השדה. גריגורי מורוזוב עורך אימונים קלים בשל חבלה בברך, אך צפוי להיות כשיר. מכבי חיפה הביעה התעניינות במגן השמאלי, אך בבית"ר לא ישחררו אותו בסכום הנמוך מסעיף השחרור שלו, העומד על כ-450 אלף יורו.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית של וואלה ספורט

ההתלבטות של ברק יצחקי היא האם לפתוח עם ירדן שועה בחוד או בכנף. במקרה ששועה יפתח באגף יצטרך המאמן להחליט אם פטריק טוומאסי או טימו מוזי יאיישו את צד ימין של ההתקפה, כאשר טוומאסי עדיין אינו בכושר משחק מלא.

גריגורי מורוזוב כובש לזכות בית"ר ירושלים. דני מרון
מורוזוב צפוי להיות כשיר/דני מרון

בנושא אחר, אחרי שחוסה רודריגס בישר אתמול שהוא עזב את אדנה דמירספור הטורקית, נציגיו של הקשר הספרדי בדקו את האפשרות שהוא יגיע לבית"ר. הירושלמים לא פסלו את האפשרות על הסף, אולם בשלב זה רודריגס בעדיפות נמוכה והחיפושים מתמקדים במועמדים זרים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully