וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסימבה נחת ויחתום לשנתיים. מכבי חיפה בדקה לגבי מורוזוב

22.8.2024 / 9:10

המגן הקונגולזי הגיע לישראל וישלים את מעברו אחרי שיעבור בדיקות רפואיות, עוד לפני כן בכרמל בחנו את האפשרות לצרף את שחקנה של בית"ר ירושלים, שמחזיק בסעיף שחרור. אם סונדגרן יעזוב, במועדון ידרשו ממנו להחזיר את המענק שקיבל עבור העונה הקרובה

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

המגן השמאלי ויטל אנסימבה נחת בישראל הלילה (בין רביעי לחמישי) לקראת מעברו למכבי חיפה. המגן הקונגולזי יעבור בדיקות רפואיות ואם לא יתגלה משהו מיוחד, יחתום לשנתיים בקבוצה. מלבד מענק חתימה, ישתכר כ-350 אלף יורו בעונה למשך שנתיים.

במכבי חיפה משוכנעים שהמגן, שמגיע מבורדו הצרפתית, יוכל למלא את החלל הגדול שמותיר מאחוריו פייר קורנו שישלים את מעברו לסנט אטיין.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה לאחר הרחקתו. רויטרס
כבר קיבל מענק לעונה הקרובה, ויתבקש להחזירו. סונדגרן/רויטרס

שחקן נוסף שייפרד ממכבי חיפה הוא המגן הימני דניאל סונדגרן, שהבהיר שבשל העובדה שאשתו לא מוכנה לחזור לישראל, הוא יתקשה להעביר עונה שלמה ללא משפחתו ולכן מבקש לעזוב מבלי שמצא קבוצה אחרת. סונדגרן מבוקש מאוד בשבדיה, אולם השכר שם נמוך יחסית והמגן יחפש קבוצה במדינה אחרת. בחיפה דנים כעת עם המגן והבהירו לו שיעניקו לו שחרור לאחר שייסגרו העניינים הכספיים. סונדגרן לא יקבל פיצוי תמורת התרת ההסכם ובמועדון טוענים שכבר קיבל מענק חתימה בנוגע לעונה הנוכחית ושאם לא ישחק בקבוצה, ידרשו את המענק בחזרה.

בעניין אחר, עוד לפני נחיתתו של אנסימבה, בקבוצה פנו לבית"ר ירושלים ובדקו בנוגע לאפשרות לצרף את גריגורי מורוזוב. למרות ההחתמה של אנסימבה, בחיפה מעוניינים בעוד מגן שישמש כגיבוי. למורוזוב סעיף שחרור של 450 אלף יורו ובחיפה הציעו סכום נמוך מזה, אך בבית"ר הבהירו שרק תשלום של סעיף השחרור יביא לשחרורו, שכן אז לקבוצה מהבירה לא תהיה דרך למנוע את עזיבתו. במכבי חיפה הבהירו שהם מתקדמים בשלב זה בשחקנים אחרים, אבל לא מן הנמנע שבהמשך הירוקים יחזרו לאופציית המגן של בית"ר, שכידוע לא תופס מקום של זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully