וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר התערב, בית"ר ירושלים תארח את אשדוד בבלומפילד

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 19:27

הדשא בטדי ניזוק בגלל הופעה של עדן בן זקן ובבירה הבינו שלא יוכלו לארח באצטדיון הביתי. המשטרה סירבה תחילה להעתיק את המשחק במידת הצורך, אלא שבהתערבות השר לביטחון לאומי הבעיה נפתרה והמפגש יתקיים ביפו: "מודים לבן גביר ואלמוג כהן"

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

בית"ר ירושלים תארח את מ.ס. אשדוד ביום ראשון באצטדיון בלומפילד (20:15, ספורט3). שלושה ימים לפני המשחק, התברר כי הדשא באיצטדיון טדי ניזוק בעקבות הופעה של עדן בן זקן שהתקיימה בשבוע שעבר ולבית"ר ירושלים לא נותרה ברירה אלא לבחון חלופות כדי שלא להעמיד את המשחק בסכנה.

הנהלת אצטדיון טדי בחנה את האפשרות להכשיר את כר הדשא למשחק ביום ראשון, אולם הבדיקות שנעשו בשעות אחר הצהריים מטעם האחראי על המגרשים של ההתאחדות לכדורגל, רועי ריינשרייבר, הבהירו סופית כי האפשרות הזו לא ריאלית. לצד זאת, כבר התקבל אישור ממשטרת ישראל להעתיק את המשחק לאצטדיון בלומפילד ביפו במידת הצורך ובכפוף לכל האישורים - וזאת אחרי שתחילה סירבה המשטרה להעתיק את המשחק, אלא שהדבר אושר בהתערבות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

ההערכה היא כי טדי יהיה מוכן למשחקים רק בחודש הבא, לאחר פגרת הנבחרות.

על פי הודעה רשמית מטעם הקבוצה, "העתקת המשחק התאפשרה בזכות אישור של משטרת ישראל ואנו מודים לה על האישור למרות כל הקשיים הכרוכים בכך. אנו רוצים להודות לשר איתמר בן גביר ולחבר הכנסת אלמוג כהן על העזרה בהעברת המשחק. למרות שלבית"ר אין יד בדבר, אנו מתנצלים בפני קהל אוהדינו על הטירחה ונדאג לאוהדים בצורה מקסימלית גם מחוץ לטדי.

"מנויי הקבוצה יקבלו הודעה מסודרת בדבר העברת מקום מושבם וכמו כן גם רוכשי הכרטיסים למשחק. אנו מזכירים כי המכירה עדיין בעיצומה ותתקיים גם באצטדיון. לקראת המשחק עצמו כמעט 15 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון ואת המשחק תפתח הזמרת רינת בר, שתשיר לפני עליית השחקנים לדשא".

כר הדשא באצטדיון טדי. לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
כך נראה אצטדיון טדי היום/צילום מסך, לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

לאחר התערבותו של בן גביר, נמסר מטעמו: "בעקבות פניה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, למחוז תל אביב, אישרה המשטרה את קיום המשחק של קבוצת בית"ר ירושלים והיא צפויה לארח את אשדוד באיצטדיון בלומפילד. וזאת לאחר שנאסר על בית"ר לשחק באצטדיון טדי בעקבות הופעה שהתקיימה שם השבוע והמגרש אינו כשיר עדיין".

כידוע אצטדיון בלומפילד פנוי ביום ראשון הקרוב מכיוון שהמשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים נדחה עקב השתתפות האלופה בפלייאוף הליגה האירופית.

אגב, מהפרסומים על מצבו של אצטדיון טדי מודאגים גם בצד השני של העיר. מהפועל ירושלים נמסר היום בתגובה לדברים: "אנחנו מאוד מודאגים מהנושא, לומדים אותו ובקשר עם עיריית ירושלים. נתחיל להיערך במידה שנצטרך להזיז את המשחק הביתי מול הפועל חדרה ביום שבת הבא''. הפועל ירושלים צפויה לקיים שני משחקי בית נוספים במהלך חודש ספטמבר.

תגובת עיריית ירושלים וחברת אריאל, המנהלת את אצטדיון טדי: "בהופעה של עדן בן זקן ננקטו כל פעולות ההגנה הנדרשות לשמירה על משטח הדשא באיצטדיון טדי, לרבות התקנת משטחי הגנה מיוחדים, כמקובל במופעים ואירועים גדולים המתקיימים באיצטדיוני כדורגל. בבדיקה שקיימה היום ההתאחדות לכדורגל, הוחלט על ידם שלא לאשר את קיומו של המשחק בין בית"ר ירושלים ואשדוד בטדי. אנו מצרים על כך שבית"ר וקהל אוהדיה לא יוכלו לארח את משחק פתיחת העונה באצטדיון הביתי. אנו פועלים כל העת ובאופן אינטנסיבי, לשיקום חלקו של הדשא שנפגע, על מנת להביאו למצבו האופטימלי בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully