וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון חתם בפורלי מהליגה השנייה באיטליה

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 12:29

הפורוורד שסיים את דרכו בהפועל חולון דחה הצעות לשחק בליגת העל בתפקיד פחות מרכזי ושכר גבוה יחסית מראשל"צ ואילת מהלאומית

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

שון דאוסון חתם על חוזהו בשורות פורלי מהליגה השנייה באיטליה ויחזור לאירופה אחרי ששיחק בעבר במשך שלוש שנים בחובנטוד בדאלונה. דאוסון העדיף את האופציה האיטלקית על פני האפשרות לשחק בליגת העל בתפקיד פחות מרכזי, או להצטרף למכבי ראשון לציון והפועל אילת מהלאומית שהיו מוכנות לשלם לו שכר גבוה יחסית.

הפורוורד (30, 1.97 מ') העביר את השנתיים האחרונות בהפועל חולון. אשתקד תפקד בעיקר על תקן שחקן ספסל והעמיד ממוצעים של 7.7 נקודות (25.5 אחוז ל-3, 57.4 אחוז מהעונשין), 3.7 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק במסגרת העונה הסדירה.

שון דאוסון הפועל חולון. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
פרק חדש. דאוסון/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

בדצמבר האחרון, בטור שפרסם בוואלה ספורט, התייחס בין היתר לאילוץ שלו ושל חבריו להתאמן ולשחק בחו"ל: "מצאתי את עצמי מפחד ומהסס אם ללכת למקומות, שומר על ערנות בנוגע לבני אדם סביבי. באיזשהו מקום אתה נדרש להסתיר את עצמך. כששומעים אותך מדבר עברית, ושואלים אותך מאיפה אתה, כשאתה מסתכל לצדדים ומתלבט אם ללכת עם הגאווה שלך ולהגיד 'ישראל' - או לפחד ולהמציא שטות בתקווה שלא תיפול על האדם הלא נכון, שיקלוט את האמת וירצה לעשות עם זה משהו. אני אומנם יכול להסתיר את עצמי מספיק, במיוחד כשאני לבד, בגלל צבע העור שלי והשליטה שיש לי באנגלית, אבל עצם העובדה שאני מרגיש צורך לעשות את זה הוא מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully