וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באצ'קה מתגעגעת ללאזטיץ': "היתרון של מכבי תל אביב"

19.8.2024 / 15:00

המאמן ממש לא רצה לפגוש את האקסית בפלייאוף הליגה האירופית, אבל גם היא לא נלהבת. בכיר בכדורגל הסרבי טוען כי יריבת הצהובים "נחלשה מאוד העונה. הוא מכיר כל מטר אצלה"

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

מאז ההעפלה לפלייאוף הליגה האירופית, ז'ארקו לאזטיץ' מקפיד לומר שהקבוצה האחרונה אותה רצה לפגוש במעמד זה היא באצ'קה טופולה. כזכור, מאמן מכבי תל אביב הדריך בהצלחה רבה בשנתיים האחרונות את המועדון הסרבי הצנוע, ולראיה זכה לקפיצת מדרגה בדמות המעבר למכבי תל אביב, שגם הקנה לו שדרוג עצום בשכר. עם לאזטיץ' כמאמן סיימה הקבוצה פעמיים עם 75 נקודות. פעם אחת זה הספיק לה למקום שני ובעונה שעברה למקום שלישי.

"באצ'קה נחלשה מאוד העונה", גורס איש מקצוע בכיר בכדורגל הסרבי, שמכיר היטב את יריבת מכבי תל אביב ונמצא ביחסים קרובים עם לאזטיץ'. "באצ'קה מתגעגעת לז'ארקו. הוא לקח אותה בשנתיים שעברו למקומות שהיא לא הכירה. זה יתרון גדול למכבי שז'ארקו מאמן אותה, וזה עוד יותר משמעותי כשהוא פוגש את באצ'קה ומכיר היטב כל מטר במועדון", מעיד אותו גורם.

בעוד שבישראל מכבי תל אביב עדיין לא פתחה את הליגה וגם במחזור הראשון היא לא תשחק, על פי הזכות שניתנה לה, בסרביה כבר השלימו חמישה מחזורים, שאחריהם באצ'קה מדורגת שישית בטבלה עם 7 נקודות בלבד. יש לה שני ניצחונות, שני הפסדים ותיקו. ביום שישי האחרון היא הפסידה 1:0 ל-OFK בלגרד.

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ההיכרות שלו עם באצ'קה טופולה תשחק לטובת מכבי תל אביב. לאזטיץ'/דני מרון

מכבי תל אביב תקיים מחר אימון בבוקר ואחר הצהריים תגיע לנתב"ג ותמריא להונגריה לקראת המפגש הראשון עם הסרבים ביום חמישי הקרוב (21:00, ספורט1), שיערך גם הוא - כמו הגומלין נגד פוניבז' - באצטדיון האלאדש שבסומבטהיי הקרובה לגבול עם אוסטריה. הגומלין ייערך בעוד עשרה ימים בסרביה באצטדיון של באצ'קה טופולה, אותו לאזטיץ', וגם מכבי תל אביב, מכירים היטב אחרי שהקבוצה אירחה בו משחקים בקונפרנס ליג בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully