וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה? דה רוסי: "מפחד מרומא בלי דיבאלה"

21 דקות הספיקו לארגנטינאי להוכיח מדוע זו טעות למכור אותו, ואחרי המעידה בקליארי הוא שלח מסר מסתורי. גם המאמן מודאג

תקציר ה-1:1 של בולוניה מול אודינזה במחזור הפתיחה באיטליה/ספורט1

זה אמנם קרה במשחק חוץ, אבל למרות שמנגד עמדה קליארי שסיימה את העונה שעברה במרחק של נקודה מירידת ליגה, רומא פתחה אמש (ראשון) את 2024/25 עם 0:0 חלש מאוד בסרדיניה. וכשאין מה להגיד לטובה לגבי היכולת על כר הדשא, במוקד העניינים ממשיך לעמוד אחד השחקנים המוכשרים בקבוצה שהמועדון מנסה לדחוק אותו החוצה: פאולו דיבאלה.

אף שהוא עומד להימכר לאל-קדסיה הסעודית עקב רצונה של רומא לשפר את מאזנה הכספי, דיבאלה עלה אמש מהספסל וב-21 דקות ייצר שלושה מצבים - יותר מכל שחקן אחר של הג'אלורוסי. זה כלל את מה שהיה אמור להיות שער הניצחון, כשהארגנטינאי סיפק הגבהה נפלאה לראשו של ארטיום דובביק, אלא שהרכש האוקראיני נגח למשקוף.

אחרי המשחק העלה הכוכב הארגנטינאי פוסט מסתורי לאינסטגרם בסגנון "המבין יבין", שכלל רק אמוג'י של זאב - אחד מסמלי העיר רומא, שמופיע גם על סמל מועדון הכדורגל.

למרות שהוא ממשיך לא לאשר את המעבר הצפוי, מאמן רומא דניאלה דה רוסי התייחס לנושא ואפילו הביע חשש מעזיבה של דיבאלה: "הייתי מפחד מרומא בלי פאולו וללא מחליף כלשהו, אם הוא או מישהו אחר היה עוזב", אמר האיטלקי אחרי תצוגה התקפית ענייה, כשהוא רומז אולי להנהלה שלא כדאי להיפטר מהחלוץ כל כך מהר.

אחת הסיבות העיקריות לרצונה של רומא למכור את השחקן היא ששכרו קפץ ל-7 מיליון יורו בעונה הזו, כמעט פי שניים ממה שהרוויח ב-2023/24, כאשר סעיף בחוזהו מבטיח לו הארכת חוזה אוטומטית בשנה נוספת (עד 2026) אם ישלים העונה 15 הופעות של 45 דקות לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully