וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים איחלו לדה רוסי סרטן: מדוע רומא מוכרת את דיבאלה?

בארגנטינה דווח שהמאמן והסמל הראה לחלוץ את הדרך החוצה, הוא מצדו מבטיח: "פאולו יסביר מחר מה קרה. אף אחד לא חשוב יותר מרומא"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

רומא תעלה מחר (ראשון) למשחקה הראשון בסרייה א' לעונת 2024/25, אבל הפוקוס כולו על העזיבה הצפויה של פאולו דיבאלה. החלוץ אמנם נכלל בסגל לביקור אצל קליארי, אולם ראש מערך הסקאוטינג של אל-קדסיה הסעודית אישר שהיא תכריז בקרוב על רכישת הארגנטינאי שמכונה "התכשיט" - ואוהדי הג'אלורוסי רותחים מזעם.

בימים האחרונים, מאז שפורסם כי רומא החליטה למכור את דיבאלה, נתלו בעיר הבירה האיטלקית שלטים שעליהם נכתב: "תתביישו! אסור לגעת בדיבאלה!", "בתכשיט לא נוגעים" ו"פאולו לא למכירה". אפילו דניאלה דה רוסי, המאמן ואחד הסמלים הכי גדולים בתולדות המועדון, ספג קללות מאוהדים: "בחיים האמיתיים הם לא היו אומרים לי מה שכתבו בהודעות. אתה לא הולך ברחוב ומאחל למישהו סרטן כי שחקן נמכר", אמר דה רוסי היום במסיבת עיתונאים.

לפי דיווח בארגנטינה, דה רוסי הוא זה שעומד מאחורי ההחלטה של דיבאלה לעזוב. החלוץ חתום לעונה נוספת ולא הוא זה שיזם את המעבר, אך במולדתו מספרים שהוא החליט להסכים להצעת הסעודים אחרי שהמאמן הסביר לו כי מעמדו יירד בעקבות היכולת הטובה של מתיאס סולה, שחקן התקפה ארגנטינאי אחר שרומא רכשה בקיץ הזה.

שחקן רומא, פאולו דיבאלה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
האוהדים מתנגדים בתוקף למכירתו. פאולו דיבאלה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

בינתיים, עושה רושם שדה רוסי מעדיף שהזרקור יופנה אל השחקן ולא אליו. היום הוא הוסיף בנושא: "פאולו ידבר מחר ויסביר מה קרה בימים האחרונים. אני אמרתי למועדון ולפאולו את דעתי. הוא לא הפסיק להיות שחקן נהדר. אני לא יכול לעשות יותר מלומר לשחקנים שלי את האמת בפנים. אף אחד לא יותר חשוב מרומא, אין דבר כזה. אני כמאמן לא יכול להתייחס לשמועות או למשא ומתן, לא הייתי חלק מהשיחות ומחר יש לנו משחק חשוב. כשיהיה משהו קונקרטי, נדבר. אם מישהו חושב שאני מחפש משהו חוץ מתוצאות טובות וסגל חזק עבור רומא, הוא טועה".

מי שעומד מאחורי רכישת דיבאלה מצד אל-קדסיה, אגב, הוא שחקן העבר הארגנטינאי מאורו צ'טו ששיחק עם החלוץ בפאלרמו בעונת 2012/13, וכעת משמש כסקאוט ראשי במועדון מערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully