וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן בראון בטירוף. האם דווקא בוסטון תיפגע מזה?

האימונים הוויראליים של כוכב הסלטיקס "הם לא בדיחה" ואגדת ה-NBA מזהיר ש"זה נגמר", אך בארה"ב תוהים: האם היחס בנבחרת אליו ואל טייטום יפרק את האלופה?

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

ג'יילן בראון לא מסתפק בזכייה באליפות ובתואר ה-MVP של סדרת גמר ה-NBA. ואם הייתה חסרה לו מוטיבציה לקראת העונה הבאה, הרי שהוא קיבל אותה מאי זימונו לנבחרת ארצות הברית למשחקים האולימפיים. התמונות שפרסם אתמול (ראשון) כוכב בוסטון סלטיקס מהאימונים האישיים שלו בקדם העונה הפכו ויראליות, וגם הקבוצה שלו מזהירה: "זאת לא בדיחה".

בראון העלה לרשתות תיעוד של התרגילים התת-מימיים שהוא מבצע כהכנה לעונה הקרובה. כבר בחודש יוני הוא סיפר אחרי האליפות על השיפור שהשיג בזכות שיטות האלה, השמורות ליחידות עלית בצבא האמריקני כמו "אריות הים".

התמונות עוררו המון תגובות, אחת מהן של כוכב הזכייה הקודמת של הסלטיקס באליפות, קווין גארנט. "אלוהים, ג'יילן בראון מתחת למים עם משקולת ביד אחת וכדור ביד השנייה. יש מצב שזה נגמר עבור כולם", צייץ KG.

התמונות הוויראליות מהאימונים של ג'יילן בראון

האזהרה של קווין גארנט

כזכור, בראון הגיב בסרקסטיות בחודש שעבר כשנותר מחוץ לסגל הנבחרת האמריקאית לפריז, לא רק בזימון המקורי אלא גם אחרי שקוואי לאונרד שוחרר ובמקומו הובא דריק ווייט, חברו של בראון בבוסטון. סביר להניח שהפורוורד שהצטיין בפלייאוף נחוש להוכיח שזו הייתה טעות לא להעניק לו מקום בנבחרת, אבל יש גם מי שחושב שמאחורי ההחלטה הזו עומדת אסטרטגיה שתפגע דווקא בסלטיקס.

באתר "Basketball Forever" ראו את האימונים הקדחתניים של בראון והכניסו לאותו הקשר את המעמד המעליב שקיבל בנבחרת כוכב אחר של בוסטון - ג'ייסון טייטום - דבר שגרר ביקורת קשה כלפי המאמן הלאומי סטיב קר. אבל האם ייתכן שקר עשה זאת מתוך האינטרס שלו כמאמן גולדן סטייט, ומנסה לפרק את האלופה הנוכחית?

"זו לא תהיה הפעם הראשונה שמישהו משתמש בנבחרת לצרכיו האישיים. דוגמא מושלמת היא הסיפור של אולימפיאדת 2012, אז לברון ג'יימס וכוכבים אחרים שכנעו את ג'יימס הארדן שהוא ראוי לקבוצה משלו, כדי לפרק את הטריו דוראנט-ווסטברוק-הארדן של אוקלהומה סיטי", הזכירו בארצות הברית. "בתרחיש הגרוע מבחינת הסלטיקס, טייטום או בראון ירצו סוף סוף להיות מספר 1 בקבוצה משלהם, כדי לוודא שלעולם לא יתייחסו אליהם בחוסר כבוד כזה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully