וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישותף בגמר האולימפי? אמו של טייטום תקפה: "לא הגיוני שלא משחק"

כוכבה של בוסטון סופסל בחצי הגמר נגד סרביה, והאם של שחקן הנבחרת האמריקאית עקצה את סטיב קר: "הוא לא פצוע, תודיעו לי אם קרה משהו. זה לא מקובל"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

נבחרת ארצות הברית בכדורסל תוכל לזכות הערב (שבת) במדליית הזהב ה-17 שלה והחמישית ברציפות אם תנצח את נבחרת צרפת בגמר האולימפי. האמריקאים התקשו בחצי הגמר נגד סרביה, שסיימה עם מדליית הארד אחרי ניצחון על גרמניה, ונראה כי הסגל הנוצץ שסטיב קר חיבר למשחקים האולימפיים בפריז יוכל לעשות את זה נגד מארחת המשחקים שלא הרשימה במיוחד עד עכשיו.

בין הכוכבים של ה"דרים טים" אפשר למצוא את אלוף ה-NBA עם בוסטון, ג'ייסון טייטום, שכבר מהרגע הראשון לא קיבל לחלוטין את הקרדיט ממאמנה של גולדן סטייט ושיחק רק 19.7 דקות בטורניר. בחצי הגמר נגד הסרבים הוא לא שיחק דקה אחת, ועולה השאלה האם קר יספסל אותו גם הפעם.

מי שהגיבה לקר כשאמר "קשה לשחק עם 11 שחקנים, זה לא מה שאני רואה אצל טייטום אלא מה שאני רואה אצל השאר", זאת דווקא אמו של כוכב הסלטיקס.

אנליסט ה-NBA של רשת "ESPN" צייץ ברשת החברתית "X" וכתב: "בבקשה, אם מישהו יודע אם טייטום פצוע", ולכך הגיבה אמו של טייטום: "לא, הוא לא פצוע, אבל אם אתה מגלה מה קורה, בבקשה תודיע לי. זה לא מקובל ולא הגיוני".

גם במשחק הפתיחה נגד סרביה טייטום לא שיחק, כשהוא שותף רק בשלושה מתוך 5 המשחקים של ארצות עד כה בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully