וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי לגווארדיולה: תחליט על עתידך עד חג המולד

המאמן נכנס לשנת חוזה בה המועדון יעמוד למשפט במקביל, והתכולים הציבו לו דדליין להחליט עד סוף דצמבר אם הוא מאריך חוזה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי פתחה ברגל ימין את עונת 2024/25, בה תנסה להגן על הכתר בפרמיירליג ולזכות באליפות חמישית ברציפות. אלא שבמקביל היא גם נכנסה לשנתו האחרונה בחוזה של גדול מאמניה בכל הזמנים, פפ גווארדיולה, שעוד לא החליט אם ימשיך להדריך את התכולים ומהווה אחד מסימני שאלה רבים לגבי עתיד הקבוצה.

בזמן שאלופת אנגליה הייתה בדרך לניצחון 0:2 אצל צ'לסי במחזור הליגה הראשון, ב"סקיי" דווח היום (ראשון) כי בעלי מנצ'סטר סיטי הציבו לגווארדיולה דדליין לפיו עליו להחליט עד חג המולד אם הוא מאריך חוזה או לא. זאת, כדי להתחיל מוקדם כמה שיותר בחיפוש אחר יורשו, אם הקטלאני יבחר לסיים את דרכו בתום עונתו התשיעית.

עניין בעל השפעה רבה על עתידו של פפ בפרט והמועדון כולו בכלל, הוא המשפט שיחל בסוף השנה הקלנדרית הזו ובו תעמוד מנצ'סטר סיטי לדין על הפרות פייר-פליי פיננסי ועבירות אחרות. פסק הדין יינתן כנראה בקיץ 2025, ואם יוטל על הקבוצה איסור להחתים שחקנים זה עשוי לסלול את הדרך לעזיבה של גווארדיולה, שבינתיים נשאר מפוקס במשימותיו ופחות בעתיד.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
סוף הקדנציה מתקרב? פפ גווארדיולה/GettyImages, Shaun Botterill

המאמן בן ה-53 סיפר אחרי הזכייה באליפות בחודש מאי האחרון שהוא "יותר קרוב לעזוב מאשר להישאר". היו"ר חאלדון אל מובארק ינסה לשכנע אותו לחתום על הארכת חוזה, אבל בסיטי יודעים שעליהם להתחיל להיערך לתרחיש בו גווארדיולה יחליט לצאת לחופש או לחפש אתגר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully