וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד פפ, הרכש שיגיע והעניין מסעודיה: סימני השאלה בסיטי

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 10:29

בצל החשש מסנקציות על הפרת הפייר פליי, האלופה תתחיל עונה חדשה (18:30, ספורט1) - אולי האחרונה של המאמן שמחפש אחר חלוץ וקשר. דה בראונה ואדרסון יישארו

תקציר מגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:1 (6:7 לסיטי בפנדלים)/ספורט1

מנצ'סטר סיטי תפתח הערב (ראשון, 18:30) את מסע ההגנה על התואר שלה כשתפגוש את צ'לסי, בצעד ראשון מיני רבים בדרך לאליפות חמישית ברציפות. לא מעט סימני שאלה מרחפים מעל האלופה המכהנת - בין היתר עתידו של פפ גווארדיולה והאפשרות שהמועדון יספוג בשנה הקרובה עונשים יוצאי דופן על הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי.

אשר לפפ, לפי "סקיי", במועדון יעשו הכל כדי להשאיר את המנג'ר המצליח שחוזהו יסתיים בקיץ הבא אך גם סיטי עצמה מבינה ש"גווארדיולה לא יישאר לנצח, ובשלב מסוים ירצה אתגר חדש". האתגר הזה, ככל הנראה, יהיה אימון נבחרת לאומית - מדובר בחלום הרטוב של ההתאחדות האנגליתץ, וגם של ההתאחדות הברזילאית.

ב"סקיי" נטען שמאחורי הקלעים, האלופה כבר החלה לסמן מחליפים פוטנציאליים: "הם יהיו חייבים לתכנן קדימה, כולל להחליף את המאמן שבנה אימפריה. אפילו אם יישאר עוד עונה או שתיים, זה רק מעכב את ההחלטה הבלתי נמנעת שיצטרכו לקבל".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד ארלינג הולאנד. GettyImages
גם העונה הזו תסתיים כך? פפ והולאנד בסיום 2023/24/GettyImages

בצל האיומים על הורדת נקודות גדולה בשל מעבר לכאורה על חוקי הפייר פליי הפיננסי, התכולים שלשלו לכיסם כ-130 מיליון ליש"ט בקיץ הזה, כולל המכירה הגדולה בתולדות המועדון - חוליאן אלברס לאתלטיקו מדריד תמורת 82 מיליון ליש"ט. כסף נוסף צפוי להיכנס ממכירות/השאלות קלווין פיליפס וז'ואאו קאנסלו, ולפי סקיי, בעוד סיטי מרוצה מהסגל הנוכחי, היא תנסה לצרף אליו שני שחקנים נוספים לפני סגירת החלון.

מחליף לאלברס כמובן נמצא על הפרק, אך מועמדים טרם פורסמו. שחקן נוסף שרוצים במועדון לצרף הוא קשר שיוכל לגבות את רודרי, לאחר ששיחק אשתקד 4,326 דקות - יותר מכל שחקן אחר - ולאחר מכן המשיך לקיץ ארוך במיוחד עם נבחרת ספרד. מי שיישארו עד תום העונה לכל הפחות הם קווין דה בראונה ואדרסון, חרף השמועות על מחזרות רבות בסעודיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully