וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער בישל בדקה ה-95 ואוקזר הדהימה את ניס, 0:3 לראן על ליון

העולה החדשה הפכה ל-1:2 דרמטי כשלאסו קוליבאלי נהנה מכדור ארוך של דונובן לאון. מנדנדה עצר פנדל ובוריז'ו כבש במשחק הפרידה מראן

מחוץ לקווים, 18.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אחרי הניצחונות של הקבוצות הבכירות בסוף השבוע, הגיעה הערב (ראשון) הפתעה ראשונה בדמות ניצחון דרמטי של העולה החדשה אוקזר 1:2 על ניס בתוספת הזמן. את המחזור נעלה ראן עם 0:3 משכנע על ליון.

אוקזר - ניס 1:2

המארחת חזרה לליגה תוך שנה אחת בלבד ופתחה את העונה בצורה חלומית. פרנק הז, שעזב את לאנס אחרי ארבע שנים מוצלחות והתבקש לבנות מחדש את ניס אחרי העזיבות של ז'אן-קלר טודיבו וקפרן תוראם, אבל עדיין לא מצאה מחליפים, הגיע בהרכב חסר ושילם את המחיר. מוחמד-עלי שו דווקא העניק לו יתרון עם נגיחה למשקוף ופנימה בדקה ה-21, אבל ריאן ראבלוסון השווה דקה לפני סיום המחצית, דונובן לאון מנע מניס לחזור להוביל ובתוספת הזמן הגדיל השוער לעשות עם כדור ארוך שהפך לבישול גדול. המחליף לאסו קוליבאלי, שנרכש ב-2 מיליון יורו מראנדרס הדנית ונכנס בדקה ה-86, ניצל יציאה רעה של מרצ'ין בולקה וחגג בכורה נפלאה עם שער ניצחון בדקה ה-95.

אוהדי אוקזר. ARNAUD FINISTRE/AFP, GettyImages
קאמבק מוצלח. אוהדי אוקזר/GettyImages, ARNAUD FINISTRE/AFP

ראן - ליון 0:3

את העונה הקודמת פתחה ליון בצורה מזעזעת, בילתה שבועות ארוכים מתחת לקו האדום ואז קמה לתחייה עם פייר סאז' והמריאה עד למקום השישי. היא קיוותה להתחיל את העונה החדשה מאותה נקודה, אבל התקשתה מאוד ללא אלכסנדר לקאזט המוצהב והובוסה ברואזון פארק. בנז'מן בוריז'ו, במשחק הפרידה שלו מראן לפני המעבר לליגה הקטארית, כבש בכדור חופשי שפגע בחומה והתגלגל פנימה בדקה ה-19, ושתי דקות לאחר מכן אמין גואירי ניצל מסירה רעה לאחור, עבר את השוער הברזילאי לוקאס פרי והכפיל מול קבוצת נעוריו. הקפצה מתוחכמת שלו נעצרה במשקוף בדקה ה-66 ומנגד ז'ורז' מיקוטאדזה יכול היה לצמק עם שער בכורה במדי ליון, אבל סטיב מנדנדה בן ה-39 הדף את הפנדל שלו בדקה ה-71. הנריק מייסטר, חלוץ הרכש הדני בן ה-20, נזקק לארבע דקות על המגרש כדי לחגוג שער בכורה בדקה ה-91.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
בנז'מן בוריז'ו שחקן ראן מול סעיד בנרחמה שחקן ליון. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
נפרד עם שער. בנז'מן בוריז'ו מול סעיד בנרחמה/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

משחקים נוספים

אנז'ה - לאנס 1:0
ללאנס: ווסלי סעיד (28)

מונפלייה - שטרסבורג 1:1
למונפלייה: טז'י סבאנייה (67 בפנדל). לשטרסבורג: חביב דיארה (58)

טולוז - נאנט 0:0

תוצאות סוף השבוע:

לה האבר - פריז סן ז'רמן 4:1
ברסט - מארסיי 5:1
ריימס - ליל 2:0
מונאקו - סנט אטיין 0:1

  • עוד באותו נושא:
  • אוקזר
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully