וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גנדלמן כבש גם בליגה הבלגית, גנט הביסה את ווסטרלו

אחרי הצמד הדרמטי שהציל את קבוצתו מהדחה מהקונפרנס ליג, הישראלי הרשית ב-1:4 הביתי. 90 דקות לליידנר בניצחון של ציריך

מחוץ לקווים, 18.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

עומרי גנדלמן, שהציל את גנט מהדחה באירופה והעלה אותה לפלייאוף הקונפרנס ליג עם צמד דרמטי, חזר להרכב הערב (ראשון) במשחק הביתי מול ווסטרלו בליגה הבלגית, וכמובן גם כבש ב-1:4 הקליל. הקשר הישראלי נגח למשקוף בדקה ה-27 ופיטר חרקנס המשיך את הריבאונד פנימה, מתיאס פרננדס-פארדו הכפיל שתי דקות לאחר מכן ובדקה ה-32 גנדלמן הרשית בגלישה את כדור הרוחב של פרנק סורדז מצד ימין. הישראלי השלים 90 דקות וספג צהוב לקראת הסיום, אחרי שמתיאס דלורז'-קניפר הצטרף לחגיגה (80).

* יואב הופמייסטר פתח בהרכב קורונה קיילצה ושיחק 76 דקות ב-1:1 הדרמטי בחוץ מול שלונסק ורוצלב. הקשר הישראלי הספיק לספוג כרטיס צהוב לפני שהוחלף, ובדקה ה-87 היה זה המחליף הספרדי אדריאן דלמאו, בעבר מועמד למכבי תל אביב, שהעניק לאורחת יתרון מפתיע. היא כבר חשבה שתשיג ניצחון בכורה העונה, אבל הצ'כי פטר שוורץ איזן בדקה השלישית של תוספת הזמן והותיר את קיילצה מתחת לקו האדום בליגה הפולנית. מתיאס נהואל, המועמד למכבי חיפה, פתח אצל סגנית האלופה שגם היא טרם ניצחה העונה.

* דורון ליידנר פתח בהרכב של ציריך והשלים 90 דקות בניצחון החוץ 0:2 בגביע השוויצרי על צוג מהליגה החמישית. מוניר שויאר כבש את הראשון של האורחת בכדור חופשי בדקה ה-21 ופרנן גורה, אקס מכבי נתניה, הוסיף בדקה ה-38.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער. TOM GOYVAERTS/AFP, GettyImages
שלושה שערים תוך שלושה ימים. עומרי גנדלמן חוגג הערב/GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* מונס דאבור הוחלף בתוספת הזמן בניצחון הביתי של שבאב אל אהלי דובאי 0:2 על איימן בגביע האמירתי. האיראני סרדאר אזמון פתח לצד דאבור וכבש צמד (58 ו-63) כדי להעניק לקבוצה יתרון לקראת הגומלין בשמינית הגמר.

* דן גלזר נותר על הספסל ולא שותף בהפסד של ניז'ני נובגורוד 2:1 אצל קרסונדאר, שהפכה בדקות 76 ו-80 ונותרה ללא הפסד אחרי חמישה מחזורים בליגה הרוסית. ניז'ני במקום השמיני עם שש נקודות מתוך 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully