וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד דרמטי של עומרי גנדלמן העלה את גנט לפלייאוף הקונפרנס ליג

עודכן לאחרונה: 16.8.2024 / 0:13

הקשר נכנס בדקה ה-79, כפה הארכה בדקה ה-93 מול סילקבורג ובדקה ה-118 קבע 2:3 אדיר. יפגוש את נאתכו ופרטיזן שנשרו מהליגה האירופית. לוקאסן הציל את פאפוס בדקה ה-97

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

עומרי גנדלמן כבש 11 שערי ליגה ועוד שניים באירופה בעונת הבכורה שלו במדי גנט, והערב (חמישי) עשה את הסיפתח לעונה השנייה עם צמד דרמטי שהעלה את קבוצתו לפלייאוף הקונפרנס ליג. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-79, כאשר גנט פיגרה 2:1 אחרי עוד צמד של טוני אדמסן, שכבש פעמיים גם ב-2:2 בשבוע שעבר. אבל גנדלמן השווה מבישול של ארצ'י בראון כשנותר חופשי ברחבה ושלח את המשחק להארכה עם 2:2 נוסף. לאחר החמצה אחת שלו ועוד שתיים של מקס דין, כובש השער הראשון של גנט, היה זה גנדלמן שמנע פנדלים והכריע את ההתמודדות עם שער קריטי בדקה ה-118, שוב אחרי בישול של בראון. 2:3 לגנט ו-4:5 בסיכום, בדרך למפגש עם פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו בשלב הפלייאוף.

* נאתכו נכנס בדקה ה-113 של ההארכה ונפרד יחד עם פרטיזן בלגרד מהליגה האירופית, לאחר 2:2 בשוויץ מול לוגאנו, שניצחה 0:1 במשחק הראשון. פרטיזן כפתה הארכה עם 1:2 ב-90 דקות, אבל שער של התוניסאי מוחמד בלחאג' בדקה ה-111 שלח את לוגאנו לשלב הבא למרות יותר מחצי שעה ב-10 שחקנים.

עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
הוריד חולצה וספג צהוב אחרי שער הניצחון. עומרי גנדלמן חוגג/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

צפו בשער הראשון

* בזמן שמכבי תל אביב טיילה לפלייאוף הליגה האירופית, האקס שלה הציל את קבוצתו מהדחה בקונפרנס ליג. פאפוס הקפריסאית אירחה את צסק"א 1948 סופיה אחרי הפסד 1:0 בבולגריה ולא הצליחה לכבוש עד הדקה השביעית של תוספת הזמן, בה דריק לוקאסן בעט בסיבוב בין הרגליים של השוער וכפה הארכה. את 30 הדקות הנוספות כבר ניצלה המארחת כדי לכבוש שלושה שערים נוספים והיא עלתה לפלייאוף הקונפרנס ליג עם 0:4 ו-1:4 בסיכום.

צפו בשער של דריק לוקאסן

* דורון ליידנר ישב על הספסל של ציריך, שלא מצאה נס בפורטוגל אחרי התבוסה הביתית 3:0 מול ויטוריה גימראייש בשבוע שעבר, והפעם הפסידה 2:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully