וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "אנחנו רוצים להישאר בטופ 6 ומשם להתקדם"

18.8.2024 / 17:28

מכבי רמת גן פתחה את אימוניה לקראת עונה בה תשחק גם בליגת האלופות של פיב"א, הקפטן מתרגש. המאמן שמוליק ברנר: "מאמין שהמצטרפים יתרמו במקומות שאנחנו צריכים"

מחוץ לקווים, 18.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אחרי עונה נהדרת שכללה סיום של העונה הסדירה במקום השלישי בטבלה, לפני ההדחה המאכזבת בסוויפ ברבע גמר הפלייאוף, פתחה היום (ראשון) מכבי רמת גן את אימוניה באופן רשמי לקראת העונה החדשה. הקבוצה של שמוליק ברנר תשחק בליגת האלופות של פיב"א, כזכור, שם תארח את משחקי הבית שלה באופאבה שבצ'כיה.

רמת גן החלה את אימוניה עם שלושה שחקנים זרים מתוך החמישה, כשדרו קרופורד ואייזיאה מיילס ינחתו במהלך השבוע. קנדל מקולום, רוברטו גלינאט ואמין סטיבנס כבר מתאמנים בזיסמן לצד שחקני החיזוק החדשים רועי הובר ודורי סהר, והישראלים שממשיכים מהעונה שעברה - הקפטן אדם אריאל, הרכז איתי מושקוביץ', הפורוורד יהל מלמד והסנטר בניה סרור.

"מרגש להתחיל עונה. אני שמח מאוד לפגוש את השחקנים שממשיכים איתנו מהעונה שעברה", אמר ברנר במהלך האימון, "ההמשכיות הייתה מאוד משמעותית עבורנו. אני שמח גם לפגוש את החבר'ה החדשים שצירפנו, שאנחנו מאמינים בהם. הם מאוד נכונים לנו מבחינת האישיות, האופי והרצון להשתפר ולהיות חלק מהמסע של הקבוצה, וגם כמובן מהבחינה המקצועית, אני מאמין שהם יתרמו לנו במקומות שאנחנו צריכים. היה מרגש ונחמד לפגוש גם את האוהדים שהגיעו וכיף להרגיש גם את ההתלהבות וההתקדמות גם בהיבט הזה".

שמוליק ברנר מאמן מכבי רמת גן. ברני ארדוב
עונה מאתגרת בפתח. שמוליק ברנר/ברני ארדוב

הקפטן אדם אריאל סיכם את האימון: "מאוד מתרגשים להתחיל את העונה. מאוד נהנינו בשנה שעברה וזה השאיר לנו טעם של עוד לקראת העונה הקרובה. אנחנו לקראת עונה מאתגרת עם אתגר חדש באירופה. המטרות שלנו בליגה נשארו אותן מטרות, אנחנו רוצים להישאר בטופ 6 ומשם להתקדם, אבל בעיקר להשתפר בכל משחק, להביא את ה-DNA שלנו שפיתחנו בעונה שעברה. אני חושב שכולם ראו שהיה פה משהו מיוחד עם אופי מיוחד וזה גם מה שנביא לעונה הזאת. אנחנו שמחים לראות את הפנים הישנות והאהובות וגם את הפנים החדשות שהצטרפו אלינו. אנחנו מרגישים טוב, מתרגשים ושמחים להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully