וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי עירוני רמת גן תארח את משחקיה בליגת האלופות בצ'כיה

13.8.2024 / 15:14

הקבוצה הודיעה כי הושג סיכום עם אופאבה על קיום המשחקים באולמה, ייתכן שיתוף פעולה עתידי בין שני המועדונים שיכלול פעילות משותפת של קבוצות הנוער וטורניר בינלאומי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.8/ספורט1

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן תקיים את משחקיה הביתיים בליגת האלופות בעיר אופאבה בצ'כיה, כך סוכם בסיום סיור במקום שקיימו במקום אלון בירנצוייג מנכ"ל הקבוצה ומנהל הקבוצה דורון הרשטט עם מנכ"ל הקבוצה הצ'כית רדים ויסוצקי.

בעקבות המצב הבטחוני, כידוע, כל הקבוצות נאלצות לארח את משחקיהן מחוץ לישראל. מכבי עירוני רמת גן תיפתח את עונתה האירופית ב-1 באוקטובר במשחק חוץ נגד א.א.ק. אתונה. משחקה הביתי הראשון באופאבה יתקיים ב-15 באוקטובר נגד ריגה.

איתי מושקוביץ, שחקן מכבי רמת גן. שקד אבן באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
רמת גן תארח בצ'כיה. מושקוביץ/אתר רשמי, שקד אבן באדיבות מכבי עירוני רמת גן

בעיר אופאבה כ-50,000 תושבים. האולם, ייעודי לכדורסל בלבד, מצוי בקומפלקס הכולל בית מלון ומתאים לאירוח קבוצות. קבוצת אופאבה היתה לפני שנתיים אלופת צ'כיה ושיחקה בליגת האלופות. בעונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום החמישי בליגה והיא לא תשחק במסגרת אירופית.

מנכ"ל רמת גן אלון בירנצוויג ומנכ"ל אופאבה הציעו לבחון שיתוף פעולה עתידי בין שני המועדונים שיכלול פעילות משותפת של קבוצות הנוער של שני המועדונים בצ'כיה וברמת גן וקיום טורניר בינלאומי בהשתתפות שני המועדונים וקבוצות אורחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully