וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה מזעזעת לגומס בניצחונה של ליל, חמישייה אדירה למארסיי

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 0:01

האנגלי נפל בצורה קשה ב-0:2 על ריימס והשופט עצר את המשחק לכחצי שעה. גרינווד כיכב עם צמד והעניק לדה זרבי 1:5 גדול על ברסט בבכורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

מי שאמורה לאיים העונה על שלטון היחיד של פריז סן ז'רמן היא היריבה המושבעת מארסיי, שסיפקה הערב (שבת) הצהרת כוונות מרשימה במחזור הראשון של הליגה הצרפתית עם 1:5 במגרשה של ברסט, הפתעת העונה שעברה. ליל, שעסוקה בפלייאוף ליגת האלופות, ניצחה 0:2 אצל ריימס וסגנית האלופה מונאקו גברה על התושבת החוזרת סנט אטיין 0:1. העונה נפתחה בשישי עם 1:4 קשה של האלופה פ.ס.ז' על לה האבר, כאשר שלושת שערי ההכרעה נכבשו לקראת הסיום.

מייסון גרינווד שחקן מארסיי חוגג שער. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
מאותת לפריז סן ז'רמן. מייסון גרינווד/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

ברסט - מארסיי 5:1

רוברטו דה זרבי לא יכול היה לחלום על מחזור פתיחה מוצלח יותר. המאמן האיטלקי המוערך בנה קבוצה מחדש, הביא את מייסון גרינווד כשחקן המרכזי וקיבל ממנו צמד כבר בבכורה. הרכש הנוצץ התחיל בכנף ימין וכבר בדקה השלישית דהר אל הרחבה והרשית. גם חרונימו רולי רשם בכורה מוצלחת בין הקורות עם עצירת פנדל של רומן דל קסטיו בדקה התשיעית, ובדקה ה-26 אמין חאריט הוסיף לעצמו בישול שני עם העקב לברזילאי לואיס הנריקה שהרשית. גרינווד השלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-32, מהדי קמארה צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל טעות בהגנה אחרי פריצה של גרינווד משמאל סידרה להנריקה את השני (48). החלוץ החדש אלי ווהי, שנרכש ב-30 מיליון יורו מלאנס בתחילת השבוע, חתם את התוצאה עם פנדל ושער בכורה משלו (69).

זה הניצחון הכי גבוה של מארסיי אי פעם על ברסט, שהדהימה את הליגה עם המקום השלישי והשגת הכרטיס לליגת האלופות, ולא כך ציפתה לפתוח את העונה החדשה. ליליאן בראסייה, מעוז ההגנה שלה בעונה שעברה, עבר למארסיי ונעדר הערב בגלל צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלי ווהי שחקן מארסיי לפני ברנדן שרדונה שחקן ברסט. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
גם הוא כבש בבכורה. אלי ווהי לפני ברנדן שרדונה/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

ריימס - ליל 2:0

אחרי שהדיחה את פנרבחצ'ה של ז'וזה מוריניו ורגע לפני הפלייאוף של ליגת האלופות, ליל רצתה לעבור ללא פציעות את מחזור הפתיחה מול ריימס, אבל בדקה ה-35 נפל אנג'ל גומס האנגלי בצורה מזעזעת על כר הדשא והמשחק נעצר לטובת טיפול בו. הקשר פונה לבית החולים ורק אחרי יותר מחצי שעה חידש השופט את המשחק. ריימס הייתה ב-10 שחקנים בעקבות אדום מוקדם שספג עבדול קונה בדקה ה-16, ולא הצליחה להחזיק מעמד בתוספת הארוכה, כשבדקה ה-30 שלה היה זה הקפטן באפודה דיאקיטה שהבקיע והקדיש את השער לגומס. איתן אמבפה, אחיו של קיליאן, נכנס לקראת הסיום ובישל בדקה ה-93 לג'ונתן דייויד.

באפודה דיאקיטה שחקן ליל מקדיש שער לחברו אנג'ל גומס. FRANCOIS NASCIMBENI/AFP, GettyImages
הקדשה מרגשת. באפודה דיאקיטה עם החולצה של אנג'ל גומס/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

מונאקו - סנט אטיין 0:1

שער בודד של טאקומי מינאמינו בדקה ה-26, הכריע עבור הקבוצה מהנסיכות. מונאקו הייתה עדיפה, החזיקה יותר בכדור ואיימה יותר על השער. זה הספיק רק בשביל 0:1, אבל היא תהיה מרוצה מהנקודות. זה הניצחון הרביעי ברציפות שלה על סנט אטיין, ששבה לליגה הבכירה אחר היעדרות של שנתיי

יתר משחקי מחזור הפתיחה

ראשון, 16:00: אוקזר - ניס
ראשון, 18:00: מונפלייה - שטרסבורג
ראשון, 18:00: טולוז - נאנט
ראשון, 18:00: אנז'ה - לאנס
ראשון, 21:45: ראן - ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully