וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוט עם הישג שלא היה מאז 1998, סלאח: "צריך להוריד ממנו לחץ"

ההולנדי הפך למאמן הראשון מאז הוייה שמנצח בבכורה בליברפול: "נהניתי מהמחצית השנייה". המצרי הסביר: "עוד לומדים את הדרך ליהנות מהכדורגל שלו". והאם יהיה רכש?

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על איפסוויץ' במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

ארנה סלוט כבר יכול להיות מרוצה. ליברפול אמנם לא הבריקה היום (שבת) ב-0:2 על איפסוויץ', אבל ההולנדי עשה את מה שאפילו קודמו יורגן קלופ לא הצליח והשיג ניצחון כבר במשחק הראשון. המאמן היחיד שניצח בבכורה בליברפול בעידן הפרמיירליג עד היום, היה ז'ראר הוייה הצרפתי ב-1998, אז חלק את התפקיד יחד עם רוי אוואנס.

מוחמד סלאח, שהגיע ל-300 מעורבויות בשערים בקריירה שלו בליברפול (212 כיבושים ו-88 בישולים ב-350 משחקים בכל המסגרות), קבעה שיא עם שער תשיעי במחזור פתיחה בפרמיירליג ומעורבות ב-14 כאלה - גם זה יותר מכל שחקן אחר. בסיום אמר: "האמת היא שהיה משחק קשה, מזג האווירה הקשה והיה ממש חם. איפסוויץ' יריבה חזקה, אני תמיד שמח להיות זה שעושה את ההבדל - אני מקווה שאוכל להמשיך ככה כל העונה".

על ארנה סלוט, אמר המצרי: "זה די שונה. יורגן היה בקבוצה שמונה שנים ונתן לה הכול. עכשיו יש מאמן חדש ושיטה חדשה. זה שונה לכולנו ואנחנו צריכים להתרגל. אנחנו עדיין לומדים את המשחק של סלוט ואת הדרך ליהנות מהכדורגל שלו. אני חושב שצריך להוריד ממנו לחץ, אנחנו רק צריכים לשחק וליהנות".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
מתרגל למאמן החדש. מוחמד סלאח/רויטרס

המאמן החדש נשאל על שביעות רצונו מהבכורה והשיב: "תלוי על איזו מחצית מדברים. הראשונה לא הייתה כמו שציפיתי, הם היו מאוד אגרסיביים ולא מצאנו את הקצב. את השנייה כבר נהניתי לראות. הפסדנו ביותר מדי מאבקים במחצית הראשונה, השינוי של קונאטה עזר ונתן לנו שליטה. שחקני איפסוויץ' השקיעו הרבה אנרגיה במחצית הראשונה ולא יכלו לעמוד בזה במחצית השנייה. השער הראשון יצר שטחים ויכולנו לראות גם כדורגל טוב".

על היעדר הרכש אמר סלוט: "רבות דובר על כך, אבל ראיתי 3-4 שחקנים שקמו מהספסל והראו שהם טובים מספיק כדי לפתוח. יש לנו הרבה שחקנים טובים ואם נמצא עוד אחד, לא נהסס לצרף אותו. בכל מקרה יש לנו מספיק".

על סלאח: "אני מאמין יותר בקבוצה מאשר בשחקן אחד. מו יכול היה להבקיע גם היום בזכות עבודה של אחרים. הוא זקוק לקבוצה, כמו כולם, ויש לנו הרבה שחקנים איכותיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארנה סלוט מאמן ליברפול. רויטרס
לא מתרגש מהיעדר הרכש. ארנה סלוט/רויטרס

משחקי יום ראשון בפרמיירליג

ברנטפורד - קריסטל פאלאס (16:00)

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully