וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול פתחה את עידן ארנה סלוט עם 0:2 על איפסוויץ'

אחרי מחצית ללא בעיטות למסגרת, האדומים התעוררו והעניקו למאמנם החדש שלוש נקודות. דיוגו ז'וטה כבש מקרוב (60) והמבשל מוחמד סלאח התכבד בשני (65) וקבע שיא למחזורי פתיחה בפרמיירליג

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על איפסוויץ' במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

אחרי הניצחון הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד אמש במשחק שהוציא לדרך את עונת 2024/25 בפרמיירליג, גם ליברפול צלחה היום (שבת) את מחזור הפתיחה בזכות 0:2 על איפסוויץ' והחלה ברגל ימין את עידן ארנה סלוט. מחליפו של יורגן קלופ סבל כמו האוהדים במחצית הראשונה, בה קבוצתו שיחקה בהליכה וכלל לא איימה על המסגרת, אבל לאחר ההפסקה כבר הורגשו הבדלי הרמות והאדומים הציגו שמץ מהפוטנציאל הגדול בסגל שלהם, גם אם לא הגיע חיזוק עד כה.

סלוט הציב את ג'ארל קוואנסה בהגנה ואת ריאן חראפנברך בקישור האחורי, כשבהתקפה פתחו יחד מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה ולואיס דיאס. על המחצית הראשונה אין יותר מדי מה לספר, כשמי שבלט היה בכלל אליסון שעצר שתי הזדמנויות של העולה החדשה, לה היה זה משחק פרמיירליג ראשון אחרי 23 שנה.

איפסוויץ' קיוותה להמשיך להחזיק מעמד וגם כמעט השיגה פנדל, אבל ברגע שליברפול העלתה הילוך, כבר לא נותר לה סיכוי. טרנט אלכסנדר-ארנולד יצר מצבים, דיוגו ז'וטה כיפר על החמצה גדולה וסידר יתרון בדקה ה-60, ואחרי חמש דקות היה זה המבשל מוחמד סלאח שסגר עניין. המצרי הפך לשיאן השערים במחזורי הפתיחה בפרמיירליג (9) וגם שיאן המעורבויות בשערים (14) ולקראת הסיום כריסטיאן וולטון מנע ממנו כיבוש נוסף.

דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול חוגג שער. Marc Atkins, GettyImages
תיקן מיד לאחר ההחמצה הגדולה. דיוגו ז'וטה/GettyImages, Marc Atkins

מהלך המשחק

דקה 20: מורסי הרים כדור חופשי מסוכן, גריבס עלה מעל כולם ונגח טוב, אבל אליסון היה עירני וקלט על קו השער.

דקה 32: האצ'ינסון יצא למתפרצת, הצליח להטעות שני שחקנים ולבעוט שטוח מ-18 מטרים, אליסון שוב קלט.

דקה 41: טואנזבה נכנס לרחבה והגיע ראשון להרמה משמאל, אבל הנגיחה הקשתית שלו חלפה מעל המשקוף.

דקה 45: סוף סוף התקפה טובה של ליברפול. אחרי חילופי מסירות, סלאח השאיר לאלכסנדר-ארנולד שהגיע מאחור ומ-18 מטרים בעט מעל המשקוף.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
ארנה סלוט מאמן ליברפול מתדרך את אלכסיס מקאליסטר. רויטרס
עורר את הקבוצה שלו. ארנה סלוט עם אלכס מקאליסטר/רויטרס

דקה 47: ליברפול פתחה קצת יותר תוססת את המחצית השנייה וכמעט כבשה, אבל הכדור של סלאח הוסט לקרן ברגע האחרון על ידי אחד משחקני ההגנה.

דקה 53: נבדקה אפשרות לפנדל לזכות איפסוויץ', אחרי שדלאפ נדחף ברחבה על ידי ואן דייק, אבל ב-VAR אושר כי אכן היה נבדל של המוסר לפני כן.

דקה 55: אלכסנדר-ארנולד השאיר ברחבה לדיאס שהקפיץ מעל השוער וגם מעל השער. הוא רצה פנדל בעקבות המפגש עם וולטון, אבל הוא זה שפגע בשוער וגם כאן אין כלום.

דקה 59: מטווח של ליברפול, ועדיין בלי כדור למסגרת. אחרי שניסיונות של סובוסלאי ומקאליסטר נבלמו על ידי כחולים מזנקים, אלכסנדר-ארנולד הרים נהדר מימין וז'וטה הצליח לנגוח החוצה מחמישה מטרים.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
בישול ושער תוך חמש דקות. מוחמד סלאח/רויטרס

דקה 60: גול! הפעם זה כבר הלך למסגרת וגם מצא את הרשת. אלכסנדר-ארנולד פיצח את ההגנה בכדור עומק נהדר לסלאח שהמשיך בנגיעה לז'וטה. הפורטוגלי לא התקשה להרשית משמונה מטרים. 0:1 לליברפול.

דקה 65: גול! סלאח קיבל כדור בצד ימין, מסר לסובוסלאי ורץ לרחבה כדי לקבל בחזרה בעזרת רגל של שחקן הגנה, ובלי בעיות המשיך אל הרשת. 0:2 לליברפול.

דקה 94: בעיטה של סלאח מצד ימין נעצרה אצל השוער וההגנה בלמה את הניסיון של בראדלי.

כריסטיאן וולטון שוער איפסוויץ'. רויטרס
מנע תבוסה. כריסטיאן וולטון/רויטרס

משחקי יום ראשון בפרמיירליג

ברנטפורד - קריסטל פאלאס (16:00)
צ'לסי - מנצ'סטר סיטי (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully