וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ ימכור? הוגשו שתי הצעות רשמיות לרכישת הפועל חיפה

14.8.2024 / 12:12

אחרי שהבעלים העביר מסר לפיו ימכור את הקבוצה תמורת ארבעה מיליון שקלים, איש העסקים מיקי קופל וכן קבוצת "לאוס מדיה" הציעו את הסכום המבוקש

תקציר גביע הטוטו: עירוני טבריה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

איש העסקים מיקי קופל וכן קבוצת "לאוס מדיה", הגישו הבוקר (רביעי) לראשי הפועל חיפה הצעות רשמיות לרכישת המועדון. במסמכי הכוונות שהגישו שתי קבוצות העסקים, הוברר שישלמו ליואב כץ ארבעה מיליון שקלים.

קופל אף הודיע שישים כסף בנאמנות וכן מתחייב להחזיק את הקבוצה בתקציבים ראויים. כמו כן דרש קופל התחייבות מכץ להיעדר חובות עבר. כזכור, כץ באמצעות איש התקשורת ברק רום, העביר מסר לפיו ימכור את הקבוצה עבור ארבעה מיליון, כשכעת יש שתי הצעות רשמיות לרכישתה. קופל הודיע כבר אתמול לאוהדים שיגיש היום מכתב כוונות לרכישת הקבוצה.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה עם בת הזוג. ברני ארדוב
הצעות רשמיות הוגשו. יואב כץ/ברני ארדוב

כץ עצמו התייחס לכל נושא המכירה בהודעה רשמית של המועדון כשכתב: "הבעלים יואב כץ מדגיש כי הבסיס לתהליך מכירת הקבוצה הוא היכולת הפינננסית של המציע להחזיק את הפועל חיפה ביציבות כלכלית לאורך זמן ובהשקעה כספית שתאפשר את המשך פעילותה המקצועית בחלון הראווה של הכדורגל הישראלי - ליגת העל בה נמצא המועדון ב-16 העונות האחרונות, תוך צבירת הישגים לא מבוטלים. זהו העקרון המרכזי אותו הציב כץ מתוך רצון לדאוג לעתיד המועדון גם במאה השנים הבאות".

כץ ציין אמש בתכנית הספורט ב-103FM שעל מנת להחזיק את הפועל חיפה בליגת העל, לשמור על יציבות פיננסית ולהרכיב קבוצה שתתמודד על הפליאוף העליון, יש צורך בהשקעה כספית של בין 2-5 מיליון דולר בכל עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully